Quote from Guest on 7 August 2012, 18:46Här kommer lite kort uppdatering kring varför vi ännu inte på kvällstid har kopplat på räknaren som visar antal olästa meddelanden och inlägg man har:
Olästa räknaren stängde vi av under kvällstid för en tid sedan. Anledningen är att den räknaren kräver
Här kommer lite kort uppdatering kring varför vi ännu inte på kvällstid har kopplat på räknaren som visar antal olästa meddelanden och inlägg man har:
Olästa räknaren stängde vi av under kvällstid för en tid sedan. Anledningen är att den räknaren kräver
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:56Varför då inte temporärt ha med länken längst ner fast utan siffran på hur många olästa man har kvar... kräver ju ingen beräkning alls och det värsta som kan hända är att man kommer till sidan "du har inga fler olästa..."
Varför då inte temporärt ha med länken längst ner fast utan siffran på hur många olästa man har kvar... kräver ju ingen beräkning alls och det värsta som kan hända är att man kommer till sidan "du har inga fler olästa..."
Quote from Elias Engqvist on 7 August 2012, 19:33Håller med Linus till 1000% Det är förbannat jobbigt att komma till nästa olästa annars (på en tellifån)
Håller med Linus till 1000% Det är förbannat jobbigt att komma till nästa olästa annars (på en tellifån)
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 20:09Nu finns den länken faktiskt. Igen utan någon info om det, i alla fall inte någon info som jag har sett.
Edit: och tack för länken!
Nu finns den länken faktiskt. Igen utan någon info om det, i alla fall inte någon info som jag har sett.
Edit: och tack för länken!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 20:53(t+) x 10 (skrivet från min mob)
(t+) x 10 (skrivet från min mob)
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:43Ibland samlar vi ihop justeringar och meddelar om dem vid ett tillfälle. Därav hade jag inte skrivit om länken i den här tråden ännu.
Obs att vi sedan länge samlar minijusteringar som görs i den här tråden (som bara jag kan skriva i):
http://www.funbea
Ibland samlar vi ihop justeringar och meddelar om dem vid ett tillfälle. Därav hade jag inte skrivit om länken i den här tråden ännu.
Obs att vi sedan länge samlar minijusteringar som görs i den här tråden (som bara jag kan skriva i):
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:48Det kan vara bra att vara överinformativ om kunderna har klagat på för lite info.
Senaste uppdateringen innan dagens i tråden du länkade till var sista maj, så den tråden uppdateras ju inte lika ofta som det faktiskt har skett förändringar på sajten.
Ta
Det kan vara bra att vara överinformativ om kunderna har klagat på för lite info.
Senaste uppdateringen innan dagens i tråden du länkade till var sista maj, så den tråden uppdateras ju inte lika ofta som det faktiskt har skett förändringar på sajten.
Ta
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2012, 10:17I samband med detta så kommer jag alldeles för sent med ett önskemål som jag tänkt på länge men borde ha kommit med i samband med detta.
Jag skulle vilja att det alltid fanns en sån länk - även då det är 0 olästa - för rätt var det är så är det inte 0 ol
I samband med detta så kommer jag alldeles för sent med ett önskemål som jag tänkt på länge men borde ha kommit med i samband med detta.
Jag skulle vilja att det alltid fanns en sån länk - även då det är 0 olästa - för rätt var det är så är det inte 0 ol
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:23Är det inte dags att göra knappen uppe till höger "De fault" till första olästa tråden som den var innan?
Det här hoppande mellan olästa listan och att läsa trådar borde kosta en del effektivitet på serversidan.
Är det inte dags att göra knappen uppe till höger "De fault" till första olästa tråden som den var innan?
Det här hoppande mellan olästa listan och att läsa trådar borde kosta en del effektivitet på serversidan.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:24i väntan på funktionslitet som jag nästan har givit upp hoppet om så har jag skapat ett bokmärke med denna adressen: http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx
Edit: det var väldigt enkelt, fattar inte vad som är svårt med det på en hemsid
i väntan på funktionslitet som jag nästan har givit upp hoppet om så har jag skapat ett bokmärke med denna adressen: http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx
Edit: det var väldigt enkelt, fattar inte vad som är svårt med det på en hemsid