Quote from Guest on 30 June 2009, 17:1318 oktober 2009 går den 34:e Amsterdam Marathon av stapeln. Anmälan öppnar i början av 2009.
18 oktober 2009 går den 34:e Amsterdam Marathon av stapeln. Anmälan öppnar i början av 2009.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 17:2316 veckor kvär 😀
16 veckor kvär 😀
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 23:52Oceaner av tid...(H)
Oceaner av tid...(H)
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 21:19Å det här är en dröm för mig att klara av typ....målet är i den så otroligt legendariska Olympiastadion från 1928. Å där tog en av mina absoluta favvisar guld i boxning det året...Kunde skickat in ett sex-pack ...men ni googlar ju för faan sönder varenda
Å det här är en dröm för mig att klara av typ....målet är i den så otroligt legendariska Olympiastadion från 1928. Å där tog en av mina absoluta favvisar guld i boxning det året...Kunde skickat in ett sex-pack ...men ni googlar ju för faan sönder varenda
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 21:35100 dagar kvar...
100 dagar kvar...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 11:14Finns där ute nån som har sprungit amsterdam forrut? Undra lite om mat / vätska station. Jag tyckte salt gurka i stockholm gjörde mycket (nämligen HATAR salt gurker, men tror starkt att salt kan hjälpa i sånt läget.)
Finns där ute nån som har sprungit amsterdam forrut? Undra lite om mat / vätska station. Jag tyckte salt gurka i stockholm gjörde mycket (nämligen HATAR salt gurker, men tror starkt att salt kan hjälpa i sånt läget.)
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 19:44Ehe...ingen som vet något om någon slagskämpe från tasmanien som tog guld i Amsterdam OS 1928. En av vår tids absoluta hjältar. TRAGISKT...men jag ska absolut gå i mål på Amsterdam Marathon och i dess Olympiastadion inom typ tre år å det kommer att kännas
Ehe...ingen som vet något om någon slagskämpe från tasmanien som tog guld i Amsterdam OS 1928. En av vår tids absoluta hjältar. TRAGISKT...men jag ska absolut gå i mål på Amsterdam Marathon och i dess Olympiastadion inom typ tre år å det kommer att kännas
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 19:48Om det fanns någon saltgurka i Amsterdam förra året så missade jag den helt. Vatten och sportdryck fanns att få var 5:e km ungefär.
Jag vill minnas att jag fick en banan vid c:a 20 km.
Flack, snabb och trevlig bana (så när som på en sväng in i ett litet
Om det fanns någon saltgurka i Amsterdam förra året så missade jag den helt. Vatten och sportdryck fanns att få var 5:e km ungefär.
Jag vill minnas att jag fick en banan vid c:a 20 km.
Flack, snabb och trevlig bana (så när som på en sväng in i ett litet
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 23:5214 dagar kvar!!!
14 dagar kvar!!!
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 18:18Läs frågan i tråden och ge mig ett svar!!!!....otroligt lätt..! Å jag höjer till extra T-shirt (typ naturell..) samt bira 5,2 vid Månkarbo Marathon. Finns det ingen som kan nåt om boxning här i FunBreat....(VÄRSTA LEDTRÅDEN...)..;););)
Läs frågan i tråden och ge mig ett svar!!!!....otroligt lätt..! Å jag höjer till extra T-shirt (typ naturell..) samt bira 5,2 vid Månkarbo Marathon. Finns det ingen som kan nåt om boxning här i FunBreat....(VÄRSTA LEDTRÅDEN...)..;););)