Quote from Guest on 21 August 2012, 15:37Hej gruppen!
Jag funderar på att skaffa mig en coach som kan hjälpa mig med min träning. Dels så klart med träningsupplägg och uppföljning men kanske snarare för att faktiskt sparka mig lite i rumpan.
Men jag undrar vad som egentligen ger bäst resultat.
Hej gruppen!
Jag funderar på att skaffa mig en coach som kan hjälpa mig med min träning. Dels så klart med träningsupplägg och uppföljning men kanske snarare för att faktiskt sparka mig lite i rumpan.
Men jag undrar vad som egentligen ger bäst resultat.
Quote from ellen olsson on 21 August 2012, 15:47Rumpspark löser du enklare med en klubb. Om du testar dig på t.ex. Aktivitus så kan du få ett individuellt anpassat träningsprogram från en f.d. elitcyklist som debuterade på Ironman Sweden i lördags på en tid klart under 10h utan drafting. Alla han kom i
Rumpspark löser du enklare med en klubb. Om du testar dig på t.ex. Aktivitus så kan du få ett individuellt anpassat träningsprogram från en f.d. elitcyklist som debuterade på Ironman Sweden i lördags på en tid klart under 10h utan drafting. Alla han kom i
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 15:54Jag tycker att du ska börja med att gå med i en klubb.
Triathlon Väst och Mölndal Outdoor är två bra klubbar (som samarbetar med träningspass osv).Ang. coacher i området så rekommenderar jag:
Triathlon:
Oscar Olsson www.o2tri.se
Ted Ås www.tedas.se (
Jag tycker att du ska börja med att gå med i en klubb.
Triathlon Väst och Mölndal Outdoor är två bra klubbar (som samarbetar med träningspass osv).
Ang. coacher i området så rekommenderar jag:
Triathlon:
Oscar Olsson http://www.o2tri.se
Ted Ås http://www.tedas.se (
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 15:55http://www.pscoaching.se/
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 16:01Jag har skaffat en spegel... 😉
Jag har skaffat en spegel... 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 16:13Anlita coacher är ju inte gratis så det är ju även en ekonomisk fråga. Coacher brukar ta mellan 1000-2000/månad beroende på vad som ingår i "paketet". Men lägg den åt sidan så är min personliga åsikt och i viss mån erfarenhet att en coach inriktad på tria
Anlita coacher är ju inte gratis så det är ju även en ekonomisk fråga. Coacher brukar ta mellan 1000-2000/månad beroende på vad som ingår i "paketet". Men lägg den åt sidan så är min personliga åsikt och i viss mån erfarenhet att en coach inriktad på tria
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 16:19Tack för alla svar 🙂
Har funderat på en klubb och även varit med i mölndal outdoor (som jag f.ö. är mycket nöjd med). Men det största problemet med klubbar för mig är att träningen måste passa in i mitt schema och vara mer "dynamiskt" om man säger så...
Tack för alla svar 🙂
Har funderat på en klubb och även varit med i mölndal outdoor (som jag f.ö. är mycket nöjd med). Men det största problemet med klubbar för mig är att träningen måste passa in i mitt schema och vara mer "dynamiskt" om man säger så...
Quote from Lars Mörrby on 21 August 2012, 18:41Vill minnas att även Pasi Salonen pysslar med personlig coachning...
Vill minnas att även Pasi Salonen pysslar med personlig coachning...
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 18:45Blir det bättre om det kostar mer?
Blir det bättre om det kostar mer?
Quote from j sollerman on 21 August 2012, 19:09David verkar ha koll på triathlon, ge honom 3000 spänn i månaden så ska de nog bli fart på dig!
David verkar ha koll på triathlon, ge honom 3000 spänn i månaden så ska de nog bli fart på dig!