Quote from Guest on 28 January 2010, 07:33Min 305 har slutat pipa vid laps etc. Jag har under ca 1 år haft problemet men efter ett tag har alltid ljudet kommit tillbaka. Men nu har det varit borta länge så jag fruktar att det är borta för gott.
Nån som har nån idé om vad det kan bero på?
/Ander
Min 305 har slutat pipa vid laps etc. Jag har under ca 1 år haft problemet men efter ett tag har alltid ljudet kommit tillbaka. Men nu har det varit borta länge så jag fruktar att det är borta för gott.
Nån som har nån idé om vad det kan bero på?
/Ander
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 07:43har samma problem och gissar att hogtalarhalen inte klarat svett och smuts. har man lust och rad kan man kopa nasta modell, 310xt har vibrator vilket egentligen ar battre.
har samma problem och gissar att hogtalarhalen inte klarat svett och smuts. har man lust och rad kan man kopa nasta modell, 310xt har vibrator vilket egentligen ar battre.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:12Min slutade låta, men har börjat igen, lite tystare kanske 🙂
Min slutade låta, men har börjat igen, lite tystare kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 11:26De pipljudet som finns är alldeles för lågt för att man skall kunna höra det när man springer i trafiken. Jag hör mitt lap-ljud bara när jag springer på landet. Är det vibration på de nyare modellerna så är det ju ett klart lyft.
De pipljudet som finns är alldeles för lågt för att man skall kunna höra det när man springer i trafiken. Jag hör mitt lap-ljud bara när jag springer på landet. Är det vibration på de nyare modellerna så är det ju ett klart lyft.