Quote from Guest on 26 June 2009, 09:19Crap!
http://www.barometern.se/sporten/lovkvist-petas-fran-tour-de-france(1395285).gm
www.cykelnytt.se
Lite oväntat kan jag tycka!
Crap!
http://www.barometern.se/sporten/lovkvist-petas-fran-tour-de-france(1395285).gm
Lite oväntat kan jag tycka!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 09:29Gotland håller inte ens för Tempo-SM? så då blir det svårt att klara av tre veckor.
Gotland håller inte ens för Tempo-SM? så då blir det svårt att klara av tre veckor.
Quote from j sollerman on 26 June 2009, 09:31Väldigt tråkigt!
Väldigt tråkigt!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 09:39Med tanke på hur svag han är när det blir 30+ grader så är det inte så förvånande. Borde satsa hårdare på de lite kortare etapploppen på våren och hösten istället, tycker jag.
Med tanke på hur svag han är när det blir 30+ grader så är det inte så förvånande. Borde satsa hårdare på de lite kortare etapploppen på våren och hösten istället, tycker jag.
Quote from ellen olsson on 26 June 2009, 11:57Inte ett dugg oväntat. Han skulle ju satsa på Girot istället för Touren enligt vad som sas tidigare.
Inte ett dugg oväntat. Han skulle ju satsa på Girot istället för Touren enligt vad som sas tidigare.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 12:56Han satsade väl på girot?
Jag tycker det känns som om han inte håller för tre veckors cykling. Han har ju ofta inlett bra för att sedan tappa.
Han satsade väl på girot?
Jag tycker det känns som om han inte håller för tre veckors cykling. Han har ju ofta inlett bra för att sedan tappa.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 13:13Fredrik, han blev "sparad" på slutet av Giro för att satsa 100% på Touren. Enligt alla artiklar osv så var TdF årets stora mål för honom.
Personligen tycker jag det är överraskande. Han hade, som adamsson skriver på eurosport.se, platsat i vilket annat
Fredrik, han blev "sparad" på slutet av Giro för att satsa 100% på Touren. Enligt alla artiklar osv så var TdF årets stora mål för honom.
Personligen tycker jag det är överraskande. Han hade, som adamsson skriver på eurosport.se, platsat i vilket annat
Quote from ellen olsson on 26 June 2009, 13:20Världens bästa lag? Inte för att vinna någon av de tre stora tourerna...
I mina ögon så finns det bara två lag som kan vinna TdF: Astana och Team Saxo Bank
Världens bästa lag? Inte för att vinna någon av de tre stora tourerna...
I mina ögon så finns det bara två lag som kan vinna TdF: Astana och Team Saxo Bank
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 14:01Columbia vinner ju en hel del just nu men Ok, det finns fler bra lag, I give you that!
Columbia vinner ju en hel del just nu men Ok, det finns fler bra lag, I give you that!
Quote from ellen olsson on 26 June 2009, 14:33Columbia har ingen åkare med kapacitet att vinna någon av de tre stora tourerna. Däremot har de bra cyklister för att vinna endagstävlingar, etapper och spurter.
Columbia har ingen åkare med kapacitet att vinna någon av de tre stora tourerna. Däremot har de bra cyklister för att vinna endagstävlingar, etapper och spurter.