Quote from Guest on 2 August 2012, 13:41Någon som skulle vilja köra Ö-loppet i Göteborgs södra skärgård nu på lördag? Jag är anmäld men min lagkumpan blir tvungen att hoppa av med kort varsel pga sjukdom. Loppet är en kortare variant av Ö till Ö - man springer 19 löpsträckor på mellan 200 och 6
Någon som skulle vilja köra Ö-loppet i Göteborgs södra skärgård nu på lördag? Jag är anmäld men min lagkumpan blir tvungen att hoppa av med kort varsel pga sjukdom. Loppet är en kortare variant av Ö till Ö - man springer 19 löpsträckor på mellan 200 och 6
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 13:51Å, jag kan inte, men vill bara peppa andra! Jag var med på Amfibiemannen i helgen och det var så GALET KUL!!!
Däremot skiljer det sig väl en hel del från "tri minus cykel" iom att man springer i våtdräkt?
Men ni som bor där i krokarna, tveka inte, det är
Å, jag kan inte, men vill bara peppa andra! Jag var med på Amfibiemannen i helgen och det var så GALET KUL!!!
Däremot skiljer det sig väl en hel del från "tri minus cykel" iom att man springer i våtdräkt?
Men ni som bor där i krokarna, tveka inte, det är
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:13Ja - man springer i våtdräkt.
Förtydliganden: Startavgiften bjuder jag givetvis på. All obligatorisk utrustning finns att låna, inklusive våtdräkt om så krävs. Tempot är oviktigt - jag kan anpassa mig till nästan vilket tempo som helst, så länge vi klara
Ja - man springer i våtdräkt.
Förtydliganden: Startavgiften bjuder jag givetvis på. All obligatorisk utrustning finns att låna, inklusive våtdräkt om så krävs. Tempot är oviktigt - jag kan anpassa mig till nästan vilket tempo som helst, så länge vi klara