Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatInköpsdatum
You need to log in to create posts and topics.

Varför måste man gå in på redigera på varje enskild utrustningspryl för att se när den köptes in? Skulle nog vilja se det redan i översikten faktiskt.

Jag har klagat ganska nyss om det men fick föga gehör. Mycket irriterande "feature".

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=898375

Nu har jag iofs inte fler prylar än att jag kan göra så, klicka mig in på varje enskilt pryl, men jag hade hellre haft det i översikten.

Det är en väldigt märklig lösning att man inte kan se inköpsdatum annat än när man redigerar utrustning. Jag hade nog kallat det en bug och inte en feature.

Bugg är ett omedvetet fel. Att det inte är med kan vara ett medvetet val av Olle. Eller ett förbiseende. Då är det inte en bugg.

Fast det har försvunnit fler intressanta stycken information på sistone, kadens t ex syns inte längre i översikten av passet (eller någonstans för den delen), så då kan man ju börja undra.

Ja ja ja Bruse. Jag veeeet och bryr mig inte så himla mycket. Jag har lagt kvalitetsstyrning av mjukvaruutveckling bakom mig - det var en omöjlig uppgift som nån annan får ta hand om. Jag ska rädda världen från att bli trötta och sjuka nu. En mycket mer h

Jag glömde visst ett ton smileysar som blinkar och flirtar och tramsar men ni får sätta in de där det passar er.

Om budbäraren inte är tillräckligt otydlig med sin ironi eller mottagaren så knastertorr att denne inte förstår humor, då hjälper inga smileys!

Därför lortar inte heller jag ned mina inlägg med dylika trams.

Puss på dig!

Puss!