Quote from Guest on 26 April 2011, 14:35Eftersom det blir så väldigt mycket inlägg att hålla koll på i de stora grupperna om man, som jag, är intresserad av löpning, simning, cykel, triathlon och styrketräning har jag funnit det enklast att gå ur alla de stora grupperna. På så sätt fyller oläst
Eftersom det blir så väldigt mycket inlägg att hålla koll på i de stora grupperna om man, som jag, är intresserad av löpning, simning, cykel, triathlon och styrketräning har jag funnit det enklast att gå ur alla de stora grupperna. På så sätt fyller oläst
Quote from Camilla Höög on 26 April 2011, 14:45Eftersom det går att göra precis som du gör, gå med i gruppen, posta inlägg och sedan gå ur direkt, så finns det ingen anledning till att inte tillåta det du önskar.
Mycket bra förslag.
Eftersom det går att göra precis som du gör, gå med i gruppen, posta inlägg och sedan gå ur direkt, så finns det ingen anledning till att inte tillåta det du önskar.
Mycket bra förslag.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 14:47Det låter vettigt. Då skulle "medlemskapet" i grupper kanske kunna ersättas mot "bli notifierad om nya inlägg från den här gruppen" eller något liknande?
Det låter vettigt. Då skulle "medlemskapet" i grupper kanske kunna ersättas mot "bli notifierad om nya inlägg från den här gruppen" eller något liknande?
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 14:48Robert, har du köpt enhjuling nu?
Jag trodde att vi(du) fick ordning på din cykel.
Robert, har du köpt enhjuling nu?
Jag trodde att vi(du) fick ordning på din cykel.
Quote from Camilla Höög on 26 April 2011, 16:20En ny funktion om att bli notifierad blir ju samma sak om att vara medlem i gruppen.
Att tillåta alla att göra inlägg i öppna grupper räcker. De som vill bli notifierade blir medlemmar. Resten kan posta hur de vill.
Fast en ny funktion kanske skulle komm
En ny funktion om att bli notifierad blir ju samma sak om att vara medlem i gruppen.
Att tillåta alla att göra inlägg i öppna grupper räcker. De som vill bli notifierade blir medlemmar. Resten kan posta hur de vill.
Fast en ny funktion kanske skulle komm
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 17:01Nä, det är helt riktigt samma sak. Jag skrev det mest för att det då skulle bli TYDLIGT vilken funktionalitet som gäller. För tillfället har ju "medlemskapet" vissa förmåner jämfört med att inte vara medlem som t.ex. möjligheten att skriva inlägg och bli
Nä, det är helt riktigt samma sak. Jag skrev det mest för att det då skulle bli TYDLIGT vilken funktionalitet som gäller. För tillfället har ju "medlemskapet" vissa förmåner jämfört med att inte vara medlem som t.ex. möjligheten att skriva inlägg och bli
Quote from Camilla Höög on 26 April 2011, 22:42Medlemskap i en grupp gör att man kommer med på dess topplista och mål.
Alternativet till att tillåta att alla postar i en öppen grupp är att välja att inte få upp alla olästa inlägg för gruppen.
Det funkar ju också.
Sen är frågan vilket som blir enklast
Medlemskap i en grupp gör att man kommer med på dess topplista och mål.
Alternativet till att tillåta att alla postar i en öppen grupp är att välja att inte få upp alla olästa inlägg för gruppen.
Det funkar ju också.
Sen är frågan vilket som blir enklast
Quote from Linnea Persson on 27 April 2011, 18:20Väldigt många forum har ju möjligheten att markera trådar som favoriter, då brukar även trådar man själv skrivit i hamna i den favoritlistan. Ett väldigt smidigt sätt att få en betydligt kortare och enklare lista att hålla koll på. Man kan ju även ha en s
Väldigt många forum har ju möjligheten att markera trådar som favoriter, då brukar även trådar man själv skrivit i hamna i den favoritlistan. Ett väldigt smidigt sätt att få en betydligt kortare och enklare lista att hålla koll på. Man kan ju även ha en s
Quote from Camilla Höög on 27 April 2011, 19:27Även Funbeat har en favoritfunktion genom den lilla flaggan nere i hörnet på inläggen.
Tyvärr så funkar det lite dåligt eftersom det finns en begränsning på antalet diskussioner som visas under olästa diskussioner. Så om du flaggar många så ser du till sl
Även Funbeat har en favoritfunktion genom den lilla flaggan nere i hörnet på inläggen.
Tyvärr så funkar det lite dåligt eftersom det finns en begränsning på antalet diskussioner som visas under olästa diskussioner. Så om du flaggar många så ser du till sl