Quote from Guest on 5 September 2010, 14:51Jag har 2st tränings pass som är importerade från sporttracks. Problemet är att som inte går att läsa in och jag kan därför inte importera några nya pass. VAD GÖR JAG ?
Jag har 2st tränings pass som är importerade från sporttracks. Problemet är att som inte går att läsa in och jag kan därför inte importera några nya pass. VAD GÖR JAG ?
Quote from Camilla Höög on 5 September 2010, 15:01Jag förstår inte riktigt vad som inte fungerar. Meningen där du skriver vad som är fel ser lite konstig ut: "Problemet är att som inte går att läsa in..."
Hur gör du när du importerar pass till Funbeat från Sporttracks? Via ST2Funbeat?
Hur yttrar sig pr
Jag förstår inte riktigt vad som inte fungerar. Meningen där du skriver vad som är fel ser lite konstig ut: "Problemet är att som inte går att läsa in..."
Hur gör du när du importerar pass till Funbeat från Sporttracks? Via ST2Funbeat?
Hur yttrar sig pr
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 18:13Problemet är kom när jag importerat ett längre pass från sporttrack med ST2funbeat (eller vad det heter) till funbeat.
Från programmet sporttacks är det inga problem. Problemet kommer när jag få in på funbeat sida och ska lägga in de importerade passet.
Problemet är kom när jag importerat ett längre pass från sporttrack med ST2funbeat (eller vad det heter) till funbeat.
Från programmet sporttacks är det inga problem. Problemet kommer när jag få in på funbeat sida och ska lägga in de importerade passet.
Quote from Camilla Höög on 5 September 2010, 18:29Du kan komma åt dina inlästa pass via kalendern också. Bör väl bli samma sak som via förstasidan, men värt ett försök.
Du kan komma åt dina inlästa pass via kalendern också. Bör väl bli samma sak som via förstasidan, men värt ett försök.