Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumö-StrategiInledande text
You need to log in to create posts and topics.

Daniel skrev,
Jo rätt. Nu ska jag köra lite av varje för att känna efter vad som verka passa mig bäst för min kropp... På både distans och puls.. Känner jag sen att det inte funkar då kan man be om jätte råd av nån som har tränat många år och även tävlat

Nu såg jag min inbjudan till din sida...

Tja! OK! Efterhand du känner att du har orken gäller bara att du försöker köra ihop träningarna någorlunda tätt emellan. Det pratas mycekt på funbeat om vilodagar mellan träningarna. Det kommer man inte så långt med om man ska prestera mer, utan då lär ma

tack.. Denna vecka hade jag tänkt köra typ tisdag 56km onsd 64km tors 72km vad tror du om den uppläggningen???

Vad har du tänkt köra för typ av träning i respektive upplägg? och vänta inte för länge till du kör nästa pass efter torsdagen! Det går bra att köra någon enstaka mil utan någon belastning också efter det.

T.ex. 50% av max på lördagen. Bättre än att in

Igår var det i behagligt tempo på 56km med lite blandat med både grus och asfalt.
Idag blir det lite lugnare fart körning och ca 8-10mil..
Sen kan man köra lite hårdare på tors men kanske typ 6-8mil..

Är upptagen lörd och sönd så ingen träning men vet

Tja!

Det här tappade jag bort lite granna. Skärpning av mig!

Har det gått bra med träning annars då? Jag har fullt upp med att försöka lära mig mina egna träninsupplägg, eftersom det här är andra säsongen jag cyklar "på riktigt". Jag försöker köra ihop