Quote from Guest on 24 April 2011, 12:51Helt plötsligt har jag fått problem att logga in på Funbeat via min telefon! Har sparat logg-in-uppgifterna, och brukar bara klicka "kör", men får nu felmeddelande. Är det nån uppdaterings som gjorts som orsakat det, eller vad kan felat vara? Här på dator
Helt plötsligt har jag fått problem att logga in på Funbeat via min telefon! Har sparat logg-in-uppgifterna, och brukar bara klicka "kör", men får nu felmeddelande. Är det nån uppdaterings som gjorts som orsakat det, eller vad kan felat vara? Här på dator
Quote from Camilla Höög on 24 April 2011, 13:01Var klickar du på "kör"? "Logga in" heter knappen på den vanliga webbplatsen. Använder du något speciellt gränssnitt mot Funbeat?
Jag har testat med min Androidtelefon (Nexus S) och det funkar bra.
Var klickar du på "kör"? "Logga in" heter knappen på den vanliga webbplatsen. Använder du något speciellt gränssnitt mot Funbeat?
Jag har testat med min Androidtelefon (Nexus S) och det funkar bra.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 14:00"Var klickar du på "kör"?"
I "tangentbordet" så att säga. Efter att jag skrivit in lösenordet har jag en "knapp" till höger om skrivrutan. Trodde att det var specifikt för Android och inte för telefonen.
"Var klickar du på "kör"?"
I "tangentbordet" så att säga. Efter att jag skrivit in lösenordet har jag en "knapp" till höger om skrivrutan. Trodde att det var specifikt för Android och inte för telefonen.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 14:21Testa att klicka "klar" och sedan" peta på "logga in / OK" (eller vad det nu står) på skärmen i webbläsaren
Testa att klicka "klar" och sedan" peta på "logga in / OK" (eller vad det nu står) på skärmen i webbläsaren
Quote from Camilla Höög on 24 April 2011, 14:49Ahh, "Go" heter det på min telefon. Svenska blir bara konstigt 🙂
Kör/Go funkar bra hos mig. Formuläret submittas och jag loggas in.
Testa "Logga in"-knappen.
Ahh, "Go" heter det på min telefon. Svenska blir bara konstigt 🙂
Kör/Go funkar bra hos mig. Formuläret submittas och jag loggas in.
Testa "Logga in"-knappen.