Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonInspiration! Tack!
You need to log in to create posts and topics.

12

Visst känner jag motivation men för att funbeat ska funka som en inspirationskälla så bör jag ha mer vänner som håller på med triathlon, alltså som finns här på funbeat. Jag har någon men det skulle vara roligt att ha några mer på min vänlista som håller

Taget! Tränar för triathlon och Marathon/Ultramarathon. Om jag är inspiration eller inte får du själv avgöra 🙂

Kul! 4.h 45 min på Trainer ger garanterat inspiration! !

Haha, såna pass är klart karaktärsdanande...:D

Jag sitter här salongsberusad på en buss hem från en firmafest men vi bor ju inte så långt ifrån varandra så jag kan ju hoppas att en gubbe på 60 bast kan inspirera dej. Knata inpå min profil och bedöm om du vill haka på i utmaningarna. Vi kanske ses IRL.

Min bedömning är att du är gott och väl är en inspirationskälla!

Åhå, Gunnar! Du har en sjysst lista med lopp, och det bakomliggande arbetet. Du borde få någon slags Triathlon-Gudstatus, om jag får bestämma.

Hoppas jag är som du, lite senare i mitt liv 🙂

Du Christian, jag är nästan 20 år äldre än dig och på den tiden hinner man många upplevelser.
1 IM/år och du straffar mej med hästlängder.

Hehe, tackar för den. Jopp, min andra IM är på G. Mallorca kommer besökas, och målet är njuta varje minut. Seriösa satsningar kanske följer i framtiden. Just nu tränar jag för att det är beroendeframkallande .)

Vi bor ju nästan grannar Adam. Du i början och jag i slutet av karriären, fast jag har inte haft så lång. Syns vi den 7/7 på fjärran tro?

12