Quote from Guest on 29 January 2013, 21:54Har du en iPhone och gillar att logga vad du gör?
Kolla appen Moves, och hemsidan www.moves-app.comDen räknar ut om du går (räknar steg), springer (räknar km) eller cyklar (räknar km). Om du åker buss/bil loggas transport.
Status idag, jag har bara låt
Har du en iPhone och gillar att logga vad du gör?
Kolla appen Moves, och hemsidan http://www.moves-app.com
Den räknar ut om du går (räknar steg), springer (räknar km) eller cyklar (räknar km). Om du åker buss/bil loggas transport.
Status idag, jag har bara låt
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 22:04Då saknas det bara en exportfunktion till funbeat och en android version 😉
Då saknas det bara en exportfunktion till funbeat och en android version 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 23:43Precis, kan kanske komma på sikt, den är alldeles ny.
Glömde säga att den är gratis och utan reklam.
Precis, kan kanske komma på sikt, den är alldeles ny.
Glömde säga att den är gratis och utan reklam.
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 12:44Tycker du att steglängden stämmer? Tycker den "sticker iväg" rätt ordentligt...
Tycker du att steglängden stämmer? Tycker den "sticker iväg" rätt ordentligt...
Quote from Elias Engqvist on 30 January 2013, 13:38I Raymonds exempel blir steglängden ung. 0.75m om han gick 10min/km inte så orimligt?!
I Raymonds exempel blir steglängden ung. 0.75m om han gick 10min/km inte så orimligt?!
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 14:33N.P.N.G.: Det var nog en gammal bild, eller så är det hemligt 😉
N.P.N.G.: Det var nog en gammal bild, eller så är det hemligt 😉
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 20:32Kul pryl. Fast jag blir smått förolämpad när appen påstår att jag varit ute och cyklat när jag själv anser att jag har åkt skidor.
Kul pryl. Fast jag blir smått förolämpad när appen påstår att jag varit ute och cyklat när jag själv anser att jag har åkt skidor.