Quote from Guest on 22 June 2010, 19:06Jag och sambon ska cykla från stockholm till Ystad i skåne i sommar.
Vi kommer hålla oss mest längst kusten.Nu vill jag ha tips på saker/ställen vi inte ska missa, mysiga campingar osvosvosv.....!
Jag och sambon ska cykla från stockholm till Ystad i skåne i sommar.
Vi kommer hålla oss mest längst kusten.
Nu vill jag ha tips på saker/ställen vi inte ska missa, mysiga campingar osvosvosv.....!
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 19:16Svårt att misslyckas, vad ni än väljer.
Stressa inte. Ta tid att stanna, fika lugnt tillsammans, glömma allt om att hinna hit eller dit. Det blir mysigt.
Svårt att misslyckas, vad ni än väljer.
Stressa inte. Ta tid att stanna, fika lugnt tillsammans, glömma allt om att hinna hit eller dit. Det blir mysigt.
Quote from Lena O on 22 June 2010, 20:20Öst eller Västkusten?
Öst eller Västkusten?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:08Sorry, västkusten:-)
Sorry, västkusten:-)
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:22Åk till Falkenberg och besök sveriges bästa cykelaffär.
Finns på Nygatan 64. (t+)
Åk till Falkenberg och besök sveriges bästa cykelaffär.
Finns på Nygatan 64. (t+)
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 08:11Aha ... jag tog för givet att det skulle vara östkusten.
Västkusten ... Varberg. Försök att boka in er på Varbergsfästning (vandrahem). Det brukar inte vara så svårt, men man måste göra det i förväg och man kan bara stanna x-antal dagar (3, tror jag). De
Aha ... jag tog för givet att det skulle vara östkusten.
Västkusten ... Varberg. Försök att boka in er på Varbergsfästning (vandrahem). Det brukar inte vara så svårt, men man måste göra det i förväg och man kan bara stanna x-antal dagar (3, tror jag). De
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:05Kullen är det mesta spektakulära som finns på den sträckan. fantastiskt fint, men utmanande på cykel ...
Kullen är det mesta spektakulära som finns på den sträckan. fantastiskt fint, men utmanande på cykel ...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:20Ransvik är ett fint fik på Kullen. Väl värt ett besök.
Ransvik är ett fint fik på Kullen. Väl värt ett besök.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:45Kolla in min blogg, tror jag har nämt lite saker där.. Jag cyklade själv mellan göteborg - köpenhamn förra året..
Finns ett jätte mysigt vandrarhem vid magnarp (vid stranden), sen får ni inte missa att cykla på skummlövstrand.. (innan Båstad) så himla my
Kolla in min blogg, tror jag har nämt lite saker där.. Jag cyklade själv mellan göteborg - köpenhamn förra året..
Finns ett jätte mysigt vandrarhem vid magnarp (vid stranden), sen får ni inte missa att cykla på skummlövstrand.. (innan Båstad) så himla my
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:17> Ransvik är ett fint fik på Kullen. Väl värt ett besök.
Tack för tipset. Är nere i helgen och satt just och planerade lite rundor i de trakterna. Fler tips inom en radie på ca 20 mil är välkomna
(Ursäkta trådkapningen)
> Ransvik är ett fint fik på Kullen. Väl värt ett besök.
Tack för tipset. Är nere i helgen och satt just och planerade lite rundor i de trakterna. Fler tips inom en radie på ca 20 mil är välkomna
(Ursäkta trådkapningen)