Quote from Guest on 3 June 2012, 21:34Jag får inte intervalltempot att bli rätt. Om jag anger tid och sträcka blir tempot felaktigt.
Totaltid och sträcka summeras inte.
Jag får inte intervalltempot att bli rätt. Om jag anger tid och sträcka blir tempot felaktigt.
Totaltid och sträcka summeras inte.
Quote from paceUP! on 3 June 2012, 21:44Jag tar tillbaks. Tempo på intervallerna blir korrekt.
Summering saknas.
Jag tar tillbaks. Tempo på intervallerna blir korrekt.
Summering saknas.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 06:15Om du raderar Totalsträckan, så räknas den ut automatiskt när du fyller i en delsträcka.
Om du raderar Totalsträckan, så räknas den ut automatiskt när du fyller i en delsträcka.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:44tack för tipset Erik - det hade inte jag klurat ut!
tack för tipset Erik - det hade inte jag klurat ut!
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 10:43Jag gör som Erik föreslår men vid några tillfällen när jag redigerat passet i efterhand (i helt andra fält) så har totalen floppat tillbaka. Mycket irriterande och jag undrar hur många pass som är fel i min kalender på grund av detta. Jag glömmer ju ständ
Jag gör som Erik föreslår men vid några tillfällen när jag redigerat passet i efterhand (i helt andra fält) så har totalen floppat tillbaka. Mycket irriterande och jag undrar hur många pass som är fel i min kalender på grund av detta. Jag glömmer ju ständ
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 12:35En knapp för omräkning av totalen skulle varit bra.
En knapp för omräkning av totalen skulle varit bra.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 12:55Jupps.
Jupps.