Quote from Guest on 18 August 2011, 08:42Hej, jag skulle bara vilja lägga in ett önskemål ang. den tabell man får fram när man klickar på visa träningspass. Man ser i dagsläget: tid, sträcka, tempo, hastighet, kommentar.
Jag skulle tycka att det vore trevligt att dels numrera intervallerna allt
Hej, jag skulle bara vilja lägga in ett önskemål ang. den tabell man får fram när man klickar på visa träningspass. Man ser i dagsläget: tid, sträcka, tempo, hastighet, kommentar.
Jag skulle tycka att det vore trevligt att dels numrera intervallerna allt
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 08:52Ställ in din 305 på autoetapp 1km.
Träning
Träningsalternativ
autoetapp
Ställ in din 305 på autoetapp 1km.
Träning
Träningsalternativ
autoetapp
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:06Jo den står på autoetapp. Annars tror jag inte att den tabellen skulle finnas öht. I princip finns ju de uppgifter jag efterfrågar om man räknar själv. Skulle vara trevligt dock att snabbt se total tid efter varje etapp och som sagt en numrering av etappe
Jo den står på autoetapp. Annars tror jag inte att den tabellen skulle finnas öht. I princip finns ju de uppgifter jag efterfrågar om man räknar själv. Skulle vara trevligt dock att snabbt se total tid efter varje etapp och som sagt en numrering av etappe
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 10:34Du menar ackumulerad tid? Ja det kunde väl vara en kul funktion!
Du menar ackumulerad tid? Ja det kunde väl vara en kul funktion!
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 17:29Gratis
http://www.matstroeng.se/quickroute/sv/download.phpexportera rutt som gpx eller tcx kolla på den i quick route,
jo egentligen ska man analysera orientering vägval och hastighet mellan kontroller men det är bara skippa kartan och välja att visa l
Gratis
http://www.matstroeng.se/quickroute/sv/download.php
exportera rutt som gpx eller tcx kolla på den i quick route,
jo egentligen ska man analysera orientering vägval och hastighet mellan kontroller men det är bara skippa kartan och välja att visa l