Quote from Guest on 27 July 2009, 00:15När man reggar sin träning under intervaller blir visningen av passet väldigt ihoptryckt.Lite mellanrum mellan tid ,sträcka mm så vore det lite mer lättläst.
En skitsak egentligen men funbeat är ju så bra förövrigt.-)
När man reggar sin träning under intervaller blir visningen av passet väldigt ihoptryckt.Lite mellanrum mellan tid ,sträcka mm så vore det lite mer lättläst.
En skitsak egentligen men funbeat är ju så bra förövrigt.-)
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 00:25Håller med!
Håller med!
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 08:49En annan sak jag reagerat på är att när jag registrerar mina intervaller och behöver lägga till rader så måste jag för _varje_ ny rad svara på om jag vill slå ihop passet med de andra som lästs in (från min FR405) samma dag.
Det är ganska tidsödande att
En annan sak jag reagerat på är att när jag registrerar mina intervaller och behöver lägga till rader så måste jag för _varje_ ny rad svara på om jag vill slå ihop passet med de andra som lästs in (från min FR405) samma dag.
Det är ganska tidsödande att
Quote from Camilla Höög on 27 July 2009, 08:57Om du inte trycker på något kring ihopslagning av pass så blir det ingen ihopslagning. Alltså, tryck inget där så slipper du omladdandet.
Om du inte trycker på något kring ihopslagning av pass så blir det ingen ihopslagning. Alltså, tryck inget där så slipper du omladdandet.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 09:02Tycker som AT att det är tidsödande att lägga till rad för rad.
Kunde man inte kunna få lägga till X antal rader? Eller ange hur många rader totalt man vill ha.
Tycker som AT att det är tidsödande att lägga till rad för rad.
Kunde man inte kunna få lägga till X antal rader? Eller ange hur många rader totalt man vill ha.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 10:14Anders; Jaha. Tack för tipset.
Iom att det lyser så illande gult trodde jag att man måste svara...
Anders; Jaha. Tack för tipset.
Iom att det lyser så illande gult trodde jag att man måste svara...