Quote from Guest on 7 June 2008, 13:50hur tusan gör man när man ska registrera intervallträning? Det finns ju en funktion på registreara träning till höger och jag kan fylla i den men när jag sen ska spara så funkar det inte.
jag får registrera som "vanligt" och då ser man inte hur intervall
hur tusan gör man när man ska registrera intervallträning? Det finns ju en funktion på registreara träning till höger och jag kan fylla i den men när jag sen ska spara så funkar det inte.
jag får registrera som "vanligt" och då ser man inte hur intervall
Quote from Fredric Lagerström on 7 June 2008, 14:00Nej, det är så. Jag ser dem inte heller utan det verkar mest vara ett hjälpmedel för att addera ihop intervalltiderna. Lite knepigt är det ju för man kan skriva kommentarer om varje intervall osv.
Hoppas någon har ett svar.
Nej, det är så. Jag ser dem inte heller utan det verkar mest vara ett hjälpmedel för att addera ihop intervalltiderna. Lite knepigt är det ju för man kan skriva kommentarer om varje intervall osv.
Hoppas någon har ett svar.
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 14:18skitkonstigt e de, blir lika fundifierad varje gång och lika arg över att det inte funkar.
kanske något att fixa så man kan lägga in och se intervallerna för när man skriver på "vanligt" vis blir det inte samma sak och det är störande
vi hoppas på hjälp
skitkonstigt e de, blir lika fundifierad varje gång och lika arg över att det inte funkar.
kanske något att fixa så man kan lägga in och se intervallerna för när man skriver på "vanligt" vis blir det inte samma sak och det är störande
vi hoppas på hjälp
Quote from Camilla Höög on 7 June 2008, 14:20Vad är det som inte fungerar?
Jag testade att lägga till några intervaller med tid, sträcka och kommentar. Tid och sträcka adderas ihop till en totaltid och totalsträcka. Sedan trycker jag spara och träningen registreras.
Testade att ta upp träningen ige
Vad är det som inte fungerar?
Jag testade att lägga till några intervaller med tid, sträcka och kommentar. Tid och sträcka adderas ihop till en totaltid och totalsträcka. Sedan trycker jag spara och träningen registreras.
Testade att ta upp träningen ige
Quote from Fredric Lagerström on 7 June 2008, 14:26Jo, men att man inte ser intervalltiderna snyggt och prydligt i sin kalender sedan.
Man kan ju skriva kommentarer till varje men allt ligger ju och skvalpar i bakgrunden till ingen nytta.
Jo, men att man inte ser intervalltiderna snyggt och prydligt i sin kalender sedan.
Man kan ju skriva kommentarer till varje men allt ligger ju och skvalpar i bakgrunden till ingen nytta.
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 14:28precis det som fungerar för dig får jag inte att funka, vet inte om jag är inne på fel ställe eller så men det spars inte, jag kommer helt enkelt inte från sidan och får det sparat. hur gör du?
precis det som fungerar för dig får jag inte att funka, vet inte om jag är inne på fel ställe eller så men det spars inte, jag kommer helt enkelt inte från sidan och får det sparat. hur gör du?
Quote from Camilla Höög on 7 June 2008, 14:31Jag är inne på vanliga träningsregistreringen:
http://www.funbeat.se/life/person/training.aspx
Så när du trycker på Spara-knappen så händer inget?Testa att byta webbläsare eller åtminstone stänga alla fönster av den du använder och testa igen eller st
Jag är inne på vanliga träningsregistreringen:
http://www.funbeat.se/life/person/training.aspx
Så när du trycker på Spara-knappen så händer inget?
Testa att byta webbläsare eller åtminstone stänga alla fönster av den du använder och testa igen eller st
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 14:42precis dit har jag kommit sen vill jag skriva mer om intervallerna så till höger finns det ju "fler möjligheter" och under där intervaller där man kan skriva in lite mer om intervallerna, tid, kommentar, vila etc och det är just den funktionen som inte fu
precis dit har jag kommit sen vill jag skriva mer om intervallerna så till höger finns det ju "fler möjligheter" och under där intervaller där man kan skriva in lite mer om intervallerna, tid, kommentar, vila etc och det är just den funktionen som inte fu
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 17:50Intervallfunktionen fungerar.
Klicka på träningspasset ifråga i kalendern när det är sparat så kommer alla detaljerna upp.
Intervallfunktionen fungerar.
Klicka på träningspasset ifråga i kalendern när det är sparat så kommer alla detaljerna upp.
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 18:03jag får testa de igen annars kommer jag tillbaka med bannor ok
jag får testa de igen annars kommer jag tillbaka med bannor ok