Quote from Guest on 14 March 2011, 14:59Hej. Jag har under två säsonger cykelpendlat till jobbet, med uppehåll över vintern. I slutet av förra säsongen började jag med intervallträning. Resultatet var tillfredställsnde vilket gör att jag tänker fortsätta med det även i år. Nu börjar min pendlin
Hej. Jag har under två säsonger cykelpendlat till jobbet, med uppehåll över vintern. I slutet av förra säsongen började jag med intervallträning. Resultatet var tillfredställsnde vilket gör att jag tänker fortsätta med det även i år. Nu börjar min pendlin
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 15:09E du frisk så kör. Fundera mer på vilken typ av intervallträning som passar bäst i ditt läge. är du under uppbyggnad och vill höja din mjölksyratröskel så kan det ju vara bra att köra 2x20 på 85% av din FTP (så att du når en puls som håller sig konstant s
E du frisk så kör. Fundera mer på vilken typ av intervallträning som passar bäst i ditt läge. är du under uppbyggnad och vill höja din mjölksyratröskel så kan det ju vara bra att köra 2x20 på 85% av din FTP (så att du når en puls som håller sig konstant s
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 17:50Om jeg oppfatter deg riktig, så har du ikke syklet siden det kom sne i 2010.
Og det er en stund siden.
Jeg ville ha sykkelpendlet en 6-8 ganger først, for å tilvende benene til trampingen.
Og ikke start med for tunge gir, bedre med høyere kadens på l
Om jeg oppfatter deg riktig, så har du ikke syklet siden det kom sne i 2010.
Og det er en stund siden.
Jeg ville ha sykkelpendlet en 6-8 ganger først, for å tilvende benene til trampingen.
Og ikke start med for tunge gir, bedre med høyere kadens på l
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 08:40Jag glömde det viktigaste och som NPNG implicerar, återhämtningen. Träna så att du klarar återhämta dit relativt snabbt mellan passen 0-2 vilodagar, rampa upp träningsdosen (timmar*intensitet) försiktigt.
Jag glömde det viktigaste och som NPNG implicerar, återhämtningen. Träna så att du klarar återhämta dit relativt snabbt mellan passen 0-2 vilodagar, rampa upp träningsdosen (timmar*intensitet) försiktigt.