Quote from Guest on 19 October 2011, 00:13Man kan ju markera ointressanta diskussioner så att de inte dyker upp men finns det så man kan markera intressanta diskussioner så man får dem högst upp när man kikar i forumen? För annars måste man ju leta igenom alla rubriker och skrolla en massa, så ha
Man kan ju markera ointressanta diskussioner så att de inte dyker upp men finns det så man kan markera intressanta diskussioner så man får dem högst upp när man kikar i forumen? För annars måste man ju leta igenom alla rubriker och skrolla en massa, så ha
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 00:23Oftast om jag vill hålla koll på intressanta diskussioner så flaggar jag första inlägget av trådstartaren (mest för att vara konsekvent, inte för att det är viktigast). Då hamnar de diskussionerna högst upp, dock inom varje grupp - inte alla tillsammans,
Oftast om jag vill hålla koll på intressanta diskussioner så flaggar jag första inlägget av trådstartaren (mest för att vara konsekvent, inte för att det är viktigast). Då hamnar de diskussionerna högst upp, dock inom varje grupp - inte alla tillsammans,
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 00:31Hade ingen koll på det, men hittade ju flaggknappen och blev som jag tänkte mig, och de ligger kvar under "olästa diskussioner knappen" Räcker ju gott och väl. Tackar 🙂
Hade ingen koll på det, men hittade ju flaggknappen och blev som jag tänkte mig, och de ligger kvar under "olästa diskussioner knappen" Räcker ju gott och väl. Tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 08:33Det var så lite så 🙂
Det var så lite så 🙂