Quote from Guest on 23 January 2008, 13:00Är det bara jag som får texten "Invalid XML data" där tårtdiagrammet fanns förut? Det tårtdiagrammet som fanns på fösta sidan under fliken "Min träning".
Är det bara jag som får texten "Invalid XML data" där tårtdiagrammet fanns förut? Det tårtdiagrammet som fanns på fösta sidan under fliken "Min träning".
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 13:10min fungerar
min fungerar
Quote from Camilla Höög on 23 January 2008, 13:14Både min och din fungerar för mig.
Både min och din fungerar för mig.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 15:33Å vem fasen är General Failure, och vad gör han på min hårddisk 😉
Å vem fasen är General Failure, och vad gör han på min hårddisk 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 16:26Jag tycker att vi för att vara på den säkra sidan skall säga "Lätt funktionshindrad XML data". Detta inte minst pga att den från vårat håll funkar alldeles utmärkt. 🙂
Daniel - Jag vet inte vad det kan vara. Fick för mig att det var någon tidsangivelse
Jag tycker att vi för att vara på den säkra sidan skall säga "Lätt funktionshindrad XML data". Detta inte minst pga att den från vårat håll funkar alldeles utmärkt. 🙂
Daniel - Jag vet inte vad det kan vara. Fick för mig att det var någon tidsangivelse
Quote from Urban Nilsson on 23 January 2008, 16:37Problemet gäller tyvärr allas tårtdiagram. Kanske dags att maila Olle.
Problemet gäller tyvärr allas tårtdiagram. Kanske dags att maila Olle.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 16:52Aha, det är egen implementation på den personliga vyn. Ja släng iväg ett mail.
Aha, det är egen implementation på den personliga vyn. Ja släng iväg ett mail.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 20:11Hasse, "Who the hell is General Failure, and why has he trouble reading my disc?"
Hasse, "Who the hell is General Failure, and why has he trouble reading my disc?"
Quote from ellen olsson on 24 January 2008, 08:12> Hasse, "Who the hell is General Failure, and why has he trouble reading my disc?"
Det är Major Fuckups chef... 😉
> Hasse, "Who the hell is General Failure, and why has he trouble reading my disc?"
Det är Major Fuckups chef... 😉