Quote from Guest on 11 November 2011, 21:19Hej!
Jag skulle vilja bli av med reklamen i appen. Kan man göra så det går att köpa sig fri från reklamen? Skulle varit evigt tacksam då den mest är i vägen.
Patrik
Hej!
Jag skulle vilja bli av med reklamen i appen. Kan man göra så det går att köpa sig fri från reklamen? Skulle varit evigt tacksam då den mest är i vägen.
Patrik
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 21:29Köpa sig fri?? Är det säkert att du är Smålänning? 😉
Köpa sig fri?? Är det säkert att du är Smålänning? 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 09:24Håller på Patrik! Reklamen är bara störande och i vägen...
Håller på Patrik! Reklamen är bara störande och i vägen...
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2011, 13:03Svaret är nej. F.n. är det reklamen som betalar programmerarnas lön och det finns inte nån reklamfri version!
Svaret är nej. F.n. är det reklamen som betalar programmerarnas lön och det finns inte nån reklamfri version!
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 15:44Christer, jag tror du missförstår mig. Om man kan köpa sig fri från reklamen så förlorar inte programmeraren sin inkomst.
Christer, jag tror du missförstår mig. Om man kan köpa sig fri från reklamen så förlorar inte programmeraren sin inkomst.
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 16:04Jag håller med Patrik. Jag betalar hellre för appen än har kvar reklamen. Den tar värdefull plats och är för mig ointressant...
Jag håller med Patrik. Jag betalar hellre för appen än har kvar reklamen. Den tar värdefull plats och är för mig ointressant...
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2011, 19:09Nej jag missförstod inte - jag menar bara att det alternativet finns inte idag!
Nej jag missförstod inte - jag menar bara att det alternativet finns inte idag!
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 19:45Köp en 40" så tar inte reklamen så stor plats.
Köp en 40" så tar inte reklamen så stor plats.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 21:58Jag störs inte av reklamen, men det är väl en bra idé att ha det som ett alternativ, att betala en liten slant för att sponsra Funbeat. Rent spontant kan jag tycka att typ 20 kr kan vara rimligt, dvs vad en glass kostar, som man ändå inte är speciellt sug
Jag störs inte av reklamen, men det är väl en bra idé att ha det som ett alternativ, att betala en liten slant för att sponsra Funbeat. Rent spontant kan jag tycka att typ 20 kr kan vara rimligt, dvs vad en glass kostar, som man ändå inte är speciellt sug
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 23:27Jag ser ingen reklam i appen, är det för att jag inte har uppdaterat till senaste versionen?
Jag ser ingen reklam i appen, är det för att jag inte har uppdaterat till senaste versionen?