Quote from Guest on 6 May 2011, 15:21Hej!
Har sökt i forumet efter svar men hittar inte, så jag frågar ist!
Har laddat ner iPhone appen, men kan inte se "inställningar" ikonen nere t vänster. Jag har gjort om installationsövningen 3 ggr och startat om luren ett antal ggr. Någon som vet vad
Hej!
Har sökt i forumet efter svar men hittar inte, så jag frågar ist!
Har laddat ner iPhone appen, men kan inte se "inställningar" ikonen nere t vänster. Jag har gjort om installationsövningen 3 ggr och startat om luren ett antal ggr. Någon som vet vad
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 15:31Vad är det för "inställningar"-ikon du är ute efter? Jag har inte sett till någon sådan.
Minns inte hur det var när jag startade den första gången, men då gav man väl någon inloggningsdata antar jag. Jag gissar att för att ändra dem får man logga ut, och
Vad är det för "inställningar"-ikon du är ute efter? Jag har inte sett till någon sådan.
Minns inte hur det var när jag startade den första gången, men då gav man väl någon inloggningsdata antar jag. Jag gissar att för att ändra dem får man logga ut, och
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 15:49Tack för svaret!
Fast jag menar ju såklart nere till höger...
I bilderna på appen i appstore så finns det 4 ikoner i nederkanten, längst till höger står det "inställningar".
Men det kanske är gamla bilder på en funktion som fanns i tidigare version?
J
Tack för svaret!
Fast jag menar ju såklart nere till höger...
I bilderna på appen i appstore så finns det 4 ikoner i nederkanten, längst till höger står det "inställningar".
Men det kanske är gamla bilder på en funktion som fanns i tidigare version?
J
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:16Säkert gammal bild. Inställningarna finns direkt i "Inställningar"-appen.
Säkert gammal bild. Inställningarna finns direkt i "Inställningar"-appen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 11:28Jag har problem med appen med fast av ett litet annat slag. Min startar inte överhuvudtaget. Bara ser loggar in typ 2 sekunder och sen åker jag ut igen. Har provat att ominstallera och det blir samma sak ändå.
Jag har en Iphone 3Gs 32gb.
Jag har problem med appen med fast av ett litet annat slag. Min startar inte överhuvudtaget. Bara ser loggar in typ 2 sekunder och sen åker jag ut igen. Har provat att ominstallera och det blir samma sak ändå.
Jag har en Iphone 3Gs 32gb.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 09:35När jag skall mata in min träning får jag inte upp de träningsformer som jag tränade senast. Måste alltid scrolla i den långa långa listan. Någon annan som har samma problem?
När jag skall mata in min träning får jag inte upp de träningsformer som jag tränade senast. Måste alltid scrolla i den långa långa listan. Någon annan som har samma problem?
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2011, 09:36Nä, det funkar bra för mig. De saker jag brukar träna ligger alltid först i listan!
Nä, det funkar bra för mig. De saker jag brukar träna ligger alltid först i listan!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 16:12Jag har ett lite annat problem än dig Daniel. Jag får upp en lista på de typ 10 första träningsformerna jag valde, vilket inte är det samma jag tränar nu.
Vore det inte bra om den i stället valde bland de senaste träningsformerna?
Sen undrar jag hur m
Jag har ett lite annat problem än dig Daniel. Jag får upp en lista på de typ 10 första träningsformerna jag valde, vilket inte är det samma jag tränar nu.
Vore det inte bra om den i stället valde bland de senaste träningsformerna?
Sen undrar jag hur m