Quote from Guest on 7 January 2011, 06:33http://ironmanmallorca.com
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 06:43Perfekt uppladdning för denna tävling är ett träningsläger på Mallorca innan tävlingen, med erfarna instruktörer som kan hjälpa en att utvecklas i sin cykling ffa. Men gärna även simning och löpning, och varför inte även växlingsträning, anpassad styrke-
Perfekt uppladdning för denna tävling är ett träningsläger på Mallorca innan tävlingen, med erfarna instruktörer som kan hjälpa en att utvecklas i sin cykling ffa. Men gärna även simning och löpning, och varför inte även växlingsträning, anpassad styrke-
Quote from ellen olsson on 7 January 2011, 08:24Ta bort dina reklaminlägg, Pål!
Ta bort dina reklaminlägg, Pål!
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 09:45Svar/Förtydligande:
Vi är ett gäng triatleter som velat göra ett lite mer ambitiöst upplägg än det interna träningsläger vi haft i många år/decennier för medlemmar i den egna klubben. I detta fall Sveriges största triathlonklubb, Stockholm City Triathlon
Svar/Förtydligande:
Vi är ett gäng triatleter som velat göra ett lite mer ambitiöst upplägg än det interna träningsläger vi haft i många år/decennier för medlemmar i den egna klubben. I detta fall Sveriges största triathlonklubb, Stockholm City Triathlon
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 20:59Tack Pål för två bra tips på hemsidor!!
Tack Pål för två bra tips på hemsidor!!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 09:19Nu är det bara 99 dagar kvar till tävlingen!!
Nu är det bara 99 dagar kvar till tävlingen!!
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 20:02Hej!
Jag tycker Mallorca ser helt underbart ut! Jag är helt inne på att delta, dock först 2012:)
Hej!
Jag tycker Mallorca ser helt underbart ut! Jag är helt inne på att delta, dock först 2012:)
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 12:28Nästa år går tävlingen 12/5. Vi är ett stort gäng som åker ner innan och tränar, och många kommer dessutom att tävla. Resten blir hejjaklack!
www.trimallorca.se
Nästa år går tävlingen 12/5. Vi är ett stort gäng som åker ner innan och tränar, och många kommer dessutom att tävla. Resten blir hejjaklack!
http://www.trimallorca.se