Quote from Guest on 20 January 2015, 22:16Någon här som kan ge så många goda råd som möjligt inför Ironman Barcelona 2015? Jag har plats tillsammans med 2 goda vänner. Vi har boende bokat i Calella. Undrar hur vi enklast får cyklarna i kartonger eller väskor från flyget till Calella? Finns det nå
Någon här som kan ge så många goda råd som möjligt inför Ironman Barcelona 2015? Jag har plats tillsammans med 2 goda vänner. Vi har boende bokat i Calella. Undrar hur vi enklast får cyklarna i kartonger eller väskor från flyget till Calella? Finns det nå
Quote from Lena Bjerlöw on 20 January 2015, 22:26Jag körde tävlingen 2010 när det fortfarande var en Challenge. Vi reste dit 3st och jag har för mig att vi bokade en större taxi/shuttle bus som körde oss och cykelväskorna från flygplatsen till Calella. Det var helt ok pris.
Angående cykel är tempocyke
Jag körde tävlingen 2010 när det fortfarande var en Challenge. Vi reste dit 3st och jag har för mig att vi bokade en större taxi/shuttle bus som körde oss och cykelväskorna från flygplatsen till Calella. Det var helt ok pris.
Angående cykel är tempocyke
Quote from Funbeat user on 21 January 2015, 21:55Tack för infon. Ingen dålig prestation du genomförde.
Tack för infon. Ingen dålig prestation du genomförde.