Quote from Guest on 17 December 2008, 19:363.8 + 180 + 42,2 km.
3.8 + 180 + 42,2 km.
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 19:46Jag var där 2006 men jag hade lite otur med vädret när det bara var 29 grader i skuggan så jag tänkte jag måste pröva igen (H)
Jag var där 2006 men jag hade lite otur med vädret när det bara var 29 grader i skuggan så jag tänkte jag måste pröva igen (H)
Quote from Lotta W on 20 December 2008, 23:51Jag har lagt av med långdistanstriathlon, men... 😉
Jag har lagt av med långdistanstriathlon, men... 😉
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 20:00...men aldrig för sent att börja på nytt 🙂
...men aldrig för sent att börja på nytt 🙂
Quote from Lotta W on 26 December 2008, 21:04Nu har jag börjat igen!
Nu har jag börjat igen!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:03Härligt Christer!
Härligt Christer!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 22:00Nåja, egentligen lade du nog aldrig av. Långdistanstriathlon är som alkoholism och andra former av beroende - du kan aldrig lägga av, du tar bara paus. (H) med skillnaden att triathlon är enbart en positiv "last"
Nåja, egentligen lade du nog aldrig av. Långdistanstriathlon är som alkoholism och andra former av beroende - du kan aldrig lägga av, du tar bara paus. (H) med skillnaden att triathlon är enbart en positiv "last"
Quote from Lotta W on 28 December 2008, 22:16Jag var övertygad om att jag inte skulle köra något längre än halviron efter Kalmar i år: kunde inte förmå mig att springa i mål 😉
Nu har jag fått experthjälp med att ställa in sittställningen på cykeln. Det blir spännande att se vad det ger. Hursomhels
Jag var övertygad om att jag inte skulle köra något längre än halviron efter Kalmar i år: kunde inte förmå mig att springa i mål 😉
Nu har jag fått experthjälp med att ställa in sittställningen på cykeln. Det blir spännande att se vad det ger. Hursomhels
Quote from korpjoon@gmail.com on 4 January 2009, 11:05Hejsan !
Kul att fler från forumet ska åka till Nice.
Ni som har kört loppet tidigare får gärna delge oss andra era erfarenheter.Mvh // Pär
Hejsan !
Kul att fler från forumet ska åka till Nice.
Ni som har kört loppet tidigare får gärna delge oss andra era erfarenheter.
Mvh // Pär
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:33Där finns en ganska jobbig, ca 500 meter lång backe på cyklingen, den kommer redan efter tio kilometer. Kan vara 12-13 grader. Jag tyckte det var ganska tufft med utväxlingen 12-25. Annars är det mest långa sluttningar att stiga upp för. Bara att pusha på
Där finns en ganska jobbig, ca 500 meter lång backe på cyklingen, den kommer redan efter tio kilometer. Kan vara 12-13 grader. Jag tyckte det var ganska tufft med utväxlingen 12-25. Annars är det mest långa sluttningar att stiga upp för. Bara att pusha på