Quote from Guest on 23 September 2009, 20:56Plats: Zürich, Schweiz
Web: www.ironman.ch
Simma 3.8 km
Cykla 180 km
Spring 42.2 km
Plats: Zürich, Schweiz
Web: http://www.ironman.ch
Simma 3.8 km
Cykla 180 km
Spring 42.2 km
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 21:06Nån som kört denna? Undrar över HUR backiga banorna är - det är ju Schweiz....
Nån som kört denna? Undrar över HUR backiga banorna är - det är ju Schweiz....
Quote from ellen olsson on 23 September 2009, 21:35Garanterat betydligt plattare än Norseman, Embrunman och gamla Iron du Valais.
Det är bara att kolla banprofilerna på hemsidan.
Garanterat betydligt plattare än Norseman, Embrunman och gamla Iron du Valais.
Det är bara att kolla banprofilerna på hemsidan.
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 21:47Då kan du inte ha letat så noga...
Du kan t.o.m. "ride the virtual bike course in ogle Maps"
Då kan du inte ha letat så noga...
Du kan t.o.m. "ride the virtual bike course in ogle Maps"
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 21:57Har du lyckats med det?!?! Jag kommer bara till pdf:er som visar själva rutten men ingen banprofil. Bara för 90 km cykel...
Har du lyckats med det?!?! Jag kommer bara till pdf:er som visar själva rutten men ingen banprofil. Bara för 90 km cykel...
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 22:07NU hittade jag banprofilen (hv)! Skam den som ger sig... Ser bra ut!!
NU hittade jag banprofilen (hv)! Skam den som ger sig... Ser bra ut!!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:41Tja, har inte kört den själv men är anmäld till 2010. En kompis körde den för två år sen och hon sa att cyklingen lär ska vara rätt teknisk men inte en riktigt tuff bana. Man kör två varv över en liten "kulle" söder om Zürich. Jag har pratat med många som
Tja, har inte kört den själv men är anmäld till 2010. En kompis körde den för två år sen och hon sa att cyklingen lär ska vara rätt teknisk men inte en riktigt tuff bana. Man kör två varv över en liten "kulle" söder om Zürich. Jag har pratat med många som
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:43Då lutar det åt att vi ses i Schweiz (hv)
Då lutar det åt att vi ses i Schweiz (hv)