Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmantävling i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

12

En kompis till mig tipsade om Långturen, en ny tävling över Ironman distansen i Stockholm nästa sommar.
Kolla http://www.langturen.se

Tävlingen verkar fortfarande vara i planeringsstadiet då det inte finns så mycket info på sidan. Men det vore skoj om det blev

Kul!! Man kan registrera en intresseanmälan på sajten.

...eller så är de bara ute efter mailadresser för att spamma målgruppen "män i åldern 30-50 år". #konspirationsteoretisk 😉

"långturen sthlm" ger inte en enda träff på Google (inte ens till hemsidan) så planeringsstadiet verkligen.

Det står ju inte vem som ligger bakom ens... känns oerhört "konstig" allting...

Han som tipsade mig är inblandad i arrangemanget och det är inget fuffens bakom. Anledningen till att det ligger en intresseanmälan är att dem vill se att det finns tillräckligt med intresse för att ta det vidare.

Som framgått ovan är det nog idé att sätta ut namn och kontaktinfo så kanske fler blir intresserade - det finns så mycket nätfuffens numera att många drar sig nog för att anmäla sig!

Tipsa din kompis om det!

Men även fast det "bara" är en intresseanmälan så är det ju extremt svårt att ta det seriöst när det inte ens står vem/vilka som ligger bakom.

Tipsa din kompis om att det är något som de skulle tjäna på, om de vill ha seriösa intresseanmälningar..

Tack för tipset, jag ska framföra det till honom.

Kunde ju varit ett datum också. Jag har redan en ganska tajt sommarkalender.

Dåligt med tid att lägga sträckning och bestämma datum så att ansökan om tillstånd hinner bli klart till sommaren. Optimister bakom således.

12