Quote from Guest on 3 July 2013, 08:10Hej hopp,
Till min stora fasa öppnas ett reklamfönster över skärmen när jag går in på "grupper". Det är inte en gång heller utan varje gång jag går tillbaks till grupper för att välja en ny grupp att kolla av det senaste i. Under loppet av 3 minuter har
Hej hopp,
Till min stora fasa öppnas ett reklamfönster över skärmen när jag går in på "grupper". Det är inte en gång heller utan varje gång jag går tillbaks till grupper för att välja en ny grupp att kolla av det senaste i. Under loppet av 3 minuter har
Quote from Camilla Höög on 3 July 2013, 08:20Det är något som gått fel om du råkar ut för det så ofta. Antingen något i din webbläsare eller något på Funbeat. Jag får inte någon reklam alls nu i Chrome.
Olle vill säkert ha lite mer info för att kunna felsöka det om det fortfarande inträffar.
Det är något som gått fel om du råkar ut för det så ofta. Antingen något i din webbläsare eller något på Funbeat. Jag får inte någon reklam alls nu i Chrome.
Olle vill säkert ha lite mer info för att kunna felsöka det om det fortfarande inträffar.
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 09:27Idag är det ingen reklam alls?!
Fattar ingenting...
Idag är det ingen reklam alls?!
Fattar ingenting...
Quote from Camilla Höög on 4 July 2013, 09:56Buggar och tillfälliga fel händer hela tiden. En del åtgärdas och andra försvinner automagiskt.
Buggar och tillfälliga fel händer hela tiden. En del åtgärdas och andra försvinner automagiskt.