Quote from Guest on 26 October 2010, 18:22Tänkte beställa en ISM Race, på vinnst och förlust. Men innan jag gör det vill jag ändå höra mig för lite mer om den.
Ska köra Kalmar till sommaren efter att ha glidigt runt på distanser upp till HIM några år. Det har funkat med både temposadlar och vanl
Tänkte beställa en ISM Race, på vinnst och förlust. Men innan jag gör det vill jag ändå höra mig för lite mer om den.
Ska köra Kalmar till sommaren efter att ha glidigt runt på distanser upp till HIM några år. Det har funkat med både temposadlar och vanl
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2010, 18:32Jag har en ISM Adamo Racing och använde den bl.a. i Kalmar i år...
Jag gillar den och även om den ser lite extrem ut är den skön att sitta på tycker jag!
Jag har en ISM Adamo Racing och använde den bl.a. i Kalmar i år...
Jag gillar den och även om den ser lite extrem ut är den skön att sitta på tycker jag!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 08:47Min flickvän har också en ISM Adamo. På rak arm minns jag inte exakt vilken modell det är, de finns ju med två olika stoppningar varav hon har den mjukare.
Jag har tappat räkningen på hur många andra hon provade: Populära tri-sadlar som Fizik Arione Tri2
Min flickvän har också en ISM Adamo. På rak arm minns jag inte exakt vilken modell det är, de finns ju med två olika stoppningar varav hon har den mjukare.
Jag har tappat räkningen på hur många andra hon provade: Populära tri-sadlar som Fizik Arione Tri2
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:35Tack för svaren! Har fått reda på att en i klubben har en race modelen, så nu kan jag prova den innan jag köper.
Tack för svaren! Har fått reda på att en i klubben har en race modelen, så nu kan jag prova den innan jag köper.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 11:02Johan: Har du provat sadeln och i så fall, hur gick det?
Någon annan som erfarenheter de vill dela med sig av? 🙂
Johan: Har du provat sadeln och i så fall, hur gick det?
Någon annan som erfarenheter de vill dela med sig av? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:31Köpte sadeln utan att testat i alla fall.
Men nu så har jag testat min egna 🙂Tempocykeln har inte kommit ut än men några timmar trainer har det blivit och kan inte säga annat än att jag är nöjd! Upp till 2h i tempoställning har inte inneburit några pr
Köpte sadeln utan att testat i alla fall.
Men nu så har jag testat min egna 🙂
Tempocykeln har inte kommit ut än men några timmar trainer har det blivit och kan inte säga annat än att jag är nöjd! Upp till 2h i tempoställning har inte inneburit några pr
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:41Johan, var köpte du din sadel?
Johan, var köpte du din sadel?
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:35Hej!
Jag har nyligen köpt en via Lars Rosencrantz www.triathlonsport.blogspot.com/
Har länge letat efter en sadel som denna. Har än så länge bara kört några gånger men är supernöjd!
Hej!
Jag har nyligen köpt en via Lars Rosencrantz http://www.triathlonsport.blogspot.com/
Har länge letat efter en sadel som denna. Har än så länge bara kört några gånger men är supernöjd!
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 21:01Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:28Jenny - jag har skickat dig ett meddelande!
/Lars
Jenny - jag har skickat dig ett meddelande!
/Lars