Quote from Guest on 23 August 2011, 07:25Är det någon som har erfarenhet av denna jag har köpt en road, det gör väldigt ont i mina sittben. Hoppas att det går över.
Är det någon som har erfarenhet av denna jag har köpt en road, det gör väldigt ont i mina sittben. Hoppas att det går över.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 07:35Japp, det går över!
Åtminstone gjorde det det för mig. Första passen var en pina. Sedan blev det bättre och bättre för att på cyklingen i Kalmar kännas riktigt bra.
Japp, det går över!
Åtminstone gjorde det det för mig. Första passen var en pina. Sedan blev det bättre och bättre för att på cyklingen i Kalmar kännas riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 07:49Tack!!!!! Vill ju att det ska vara trevligt att cykla.
Tack!!!!! Vill ju att det ska vara trevligt att cykla.
Quote from Rasmus Olsson on 23 August 2011, 08:54Nya sadlar är som nya skor. Tar ett tag att sitta in dom och vänja sig vid dom.
Nya sadlar är som nya skor. Tar ett tag att sitta in dom och vänja sig vid dom.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:52Jag har deras LVG-variant, Podium tror jag att den heter. Dom första passen i sadeln var mycket smärtsamma. Det gjorde ont i exakt varenda del av kroppen, utom mellan benen 😉
Efter lite justeringar av sadelposition och invänjning har det dock blivit myc
Jag har deras LVG-variant, Podium tror jag att den heter. Dom första passen i sadeln var mycket smärtsamma. Det gjorde ont i exakt varenda del av kroppen, utom mellan benen 😉
Efter lite justeringar av sadelposition och invänjning har det dock blivit myc
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 11:41Bra uttryck detta med nya skor. Kändes bättre idag bäst av allt ingen domning.
Bra uttryck detta med nya skor. Kändes bättre idag bäst av allt ingen domning.