Quote from Guest on 28 September 2006, 22:08funktionen att man kan klicka på en "gren" och komma till "toppen" för de senaste 30 dagarna använder jag ofta.
Dock saknar jag (piggelin?)funktionen att växla tiden, 7 dgr, 30 dgr mfl.Eller kan man det på något sätt?
Detta är ju ett I-landsproblem,
funktionen att man kan klicka på en "gren" och komma till "toppen" för de senaste 30 dagarna använder jag ofta.
Dock saknar jag (piggelin?)funktionen att växla tiden, 7 dgr, 30 dgr mfl.
Eller kan man det på något sätt?
Detta är ju ett I-landsproblem,
Quote from Magnus Ahlstrand on 28 September 2006, 22:18jag saknar den funktionen med!
jag saknar den funktionen med!
Quote from Funbeat user on 29 September 2006, 08:56Jag efterlyser en möjlighet att skapa valfria topplistor. Man skulle kunna välja godtycklig tidsperiod (möjligen några fasta val typ 7, 30, 90, 365 dagar men även gärna mellan två datum, slutdatum måste inte vara "idag"), valfria aktiviteter (man klickar
Jag efterlyser en möjlighet att skapa valfria topplistor. Man skulle kunna välja godtycklig tidsperiod (möjligen några fasta val typ 7, 30, 90, 365 dagar men även gärna mellan två datum, slutdatum måste inte vara "idag"), valfria aktiviteter (man klickar
Quote from Lena O on 29 September 2006, 09:58Raymond. Tiden kan man ange redan.
Så bara resten kvar Olle 😉
Raymond. Tiden kan man ange redan.
Så bara resten kvar Olle 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2006, 10:47Fast inte riktigt. Man kan t ex inte nu skapa en topplista för 01-30apr06, den kunde man bara göra 30apr06 om man valde 30 dagar som intervall.
Fast inte riktigt. Man kan t ex inte nu skapa en topplista för 01-30apr06, den kunde man bara göra 30apr06 om man valde 30 dagar som intervall.
Quote from Christian Strömberg on 29 September 2006, 11:26Jag skulle vilja kunna jämföra med en anna person men ta bort för mig ovesäntliga övningar. Går att göra idag men önskar kunna ta bort fler övningar. I detta fall ta bort ex gräsklippning och vanliga promenader. Skulle vara bra med kryssrutor där man krys
Jag skulle vilja kunna jämföra med en anna person men ta bort för mig ovesäntliga övningar. Går att göra idag men önskar kunna ta bort fler övningar. I detta fall ta bort ex gräsklippning och vanliga promenader. Skulle vara bra med kryssrutor där man krys
Quote from Funbeat user on 29 September 2006, 11:47Borde det inte i den valmöjligheten för toplista även finns kilometer,
typ vem som har mest kilometer tal för löpning på 7 dagar, och liknande? 🙂 Även kanske kombination med tid och kilometer osv. 🙂 😀
Älskar toplistor.
Borde det inte i den valmöjligheten för toplista även finns kilometer,
typ vem som har mest kilometer tal för löpning på 7 dagar, och liknande? 🙂 Även kanske kombination med tid och kilometer osv. 🙂 😀
Älskar toplistor.
Quote from Funbeat user on 12 October 2006, 08:35Jag vet inte hur ni andra gör, men på Topplistan lägger jag upp kompisar eller personer jag känner lite närmare.
Det är ju bra att funktioner för jämförelser mellan topplistedeltagare blir bättre, men jag skulle framförallt vilja kunna jämföra grenspecif
Jag vet inte hur ni andra gör, men på Topplistan lägger jag upp kompisar eller personer jag känner lite närmare.
Det är ju bra att funktioner för jämförelser mellan topplistedeltagare blir bättre, men jag skulle framförallt vilja kunna jämföra grenspecif