Quote from Guest on 5 July 2009, 15:32Hej!
E fundersam på om jag skulle klara Järnmannen? Har hittills tränat för klassikern och Sala Silverman.
Har god cykelvana, körde vätternrundan på en hyfsad tid i år. Jag behärskar simningen helt ok på 2-3 km distansen, och jag har inga problem med at
Hej!
E fundersam på om jag skulle klara Järnmannen? Har hittills tränat för klassikern och Sala Silverman.
Har god cykelvana, körde vätternrundan på en hyfsad tid i år. Jag behärskar simningen helt ok på 2-3 km distansen, och jag har inga problem med at
Quote from Lotta W on 5 July 2009, 15:42Jag tror att du grejar det. Du kan alltid gå delar av maran om det är så.
Jag tror att du grejar det. Du kan alltid gå delar av maran om det är så.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 18:42Har du simmat 3860 m cyklat 18 mil och sprungir en halvmara, så inte fan finns det på kartan att bryta jag lovar. och håller med Christer du fixar det.
Har du simmat 3860 m cyklat 18 mil och sprungir en halvmara, så inte fan finns det på kartan att bryta jag lovar. och håller med Christer du fixar det.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 20:12Blir kanske ingen tid under 10 tim, men fixar det gör du garanterat.
Blir kanske ingen tid under 10 tim, men fixar det gör du garanterat.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 09:02du kan få köpa min startplats, får inte tävla för läkaren 🙁
du kan få köpa min startplats, får inte tävla för läkaren 🙁
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 12:58Ingen tvekan att du fixar det. Ha ett realistiskt mål ang tid och spar krafter hela tiden så fixar du det galant. Syns vid starten 1/8 0700!
Ingen tvekan att du fixar det. Ha ett realistiskt mål ang tid och spar krafter hela tiden så fixar du det galant. Syns vid starten 1/8 0700!
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 16:33Heja! Instämmer, klart vi syns 1/8. Det blir grymt kul, promise!
Heja! Instämmer, klart vi syns 1/8. Det blir grymt kul, promise!
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 20:19Simmade vanbron idag å det gick ju över förväntan med tanke på hur lite jag simmat.
Ska ta ett långpass löpning imorgon å se hur det känns. Tänkte springa över 2 mil, om det känns helt ok, e Kalmar realistiskt då eller ska man vänta ett år?
Simmade vanbron idag å det gick ju över förväntan med tanke på hur lite jag simmat.
Ska ta ett långpass löpning imorgon å se hur det känns. Tänkte springa över 2 mil, om det känns helt ok, e Kalmar realistiskt då eller ska man vänta ett år?
Quote from ellen olsson on 12 July 2009, 20:28De två gånger jag kört Kalmar Triathlon har jag inte haft tid att springa något långpass sista 5 veckorna innan. Kör!
De två gånger jag kört Kalmar Triathlon har jag inte haft tid att springa något långpass sista 5 veckorna innan. Kör!
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 20:59Jag började/lärde mig simma i april.
Körde vansbro idag, var baggis.
Kalmar fixar du lätt!
Jag började/lärde mig simma i april.
Körde vansbro idag, var baggis.
Kalmar fixar du lätt!