Quote from Guest on 29 January 2007, 21:26nån annan motionär som brukar cykla på järvafältet på helgerna?
nån annan motionär som brukar cykla på järvafältet på helgerna?
Quote from Michael R on 29 January 2007, 21:36Jag har varit där och kört några gånger på sistone. Det finns massor av vägar att utforska. Det blir ett morgonpass där imorgon!
Jag har varit där och kört några gånger på sistone. Det finns massor av vägar att utforska. Det blir ett morgonpass där imorgon!
Quote from Alexander Klippenberg on 29 January 2007, 23:33Jag kör inte på vintern, men annars blir det ofta på Järva. Favoritsträckan på grus är Fäboda-Bögs Gård. 4km ca
Det finns två milspår som bjuder på ganska teknisk cykling. Ref. boken Stockholms Friluftsliv. Roligast alla kategorier är milspåret på andra s
Jag kör inte på vintern, men annars blir det ofta på Järva. Favoritsträckan på grus är Fäboda-Bögs Gård. 4km ca
Det finns två milspår som bjuder på ganska teknisk cykling. Ref. boken Stockholms Friluftsliv. Roligast alla kategorier är milspåret på andra s
Quote from Funbeat user on 31 January 2007, 19:39cyklar varannan dag nu i veckorna på vintern, blir mest på järva, men på helgerna brukar det bli nåt längre
cyklar varannan dag nu i veckorna på vintern, blir mest på järva, men på helgerna brukar det bli nåt längre