Quote from Guest on 8 May 2014, 14:01Järvastaden kommer i samarbete med Sundbybergs IK och Solna OK att arrangera en löparfest söndag 1 juni.
Vi gör detta tillsammans med byggherrarna, JM, Skanska och IKANO samt ICA Nära i Järvastaden.
Järvastadsloppet är ett lopp för alla barn och ungdom
Järvastaden kommer i samarbete med Sundbybergs IK och Solna OK att arrangera en löparfest söndag 1 juni.
Vi gör detta tillsammans med byggherrarna, JM, Skanska och IKANO samt ICA Nära i Järvastaden.
Järvastadsloppet är ett lopp för alla barn och ungdom
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 14:11Men åh vilket trevligt initiativ! Så sympatiskt!
Undrar om benen håller för det dagen efter Stockholmsmaran, det gör de va? Annars får jag väl gå.
Men åh vilket trevligt initiativ! Så sympatiskt!
Undrar om benen håller för det dagen efter Stockholmsmaran, det gör de va? Annars får jag väl gå.
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 17:29Håller med, ska definitivt ta med mina tre söner på det här.
Håller med, ska definitivt ta med mina tre söner på det här.
Quote from Funbeat user on 25 May 2014, 19:52Hoppas starttider m.m. kommer snart 🙂
Hoppas starttider m.m. kommer snart 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 19:41"Starttid: Valfri mellan kl 15.00 och 16.00"
saxat från http://jarvastaden.se/index.php/senaste-nytt/231-senaste-nytt-om-jarvastadsloppet
"Starttid: Valfri mellan kl 15.00 och 16.00"
saxat från http://jarvastaden.se/index.php/senaste-nytt/231-senaste-nytt-om-jarvastadsloppet
Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 20:46Tack! Jag snokade men hittade inte informationen, jag var nog på fel sida helt enkelt 🙂
Tack! Jag snokade men hittade inte informationen, jag var nog på fel sida helt enkelt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 23:39Ja det där var från en roterande newsflash till höger på sidan!
Ja det där var från en roterande newsflash till höger på sidan!
Quote from Funbeat user on 27 May 2014, 09:34Aha, om den såg ut som reklam kan det ha varit därför jag inte såg den - jag ignorerar aktivt allt som rör sig och flashar 🙂
Aha, om den såg ut som reklam kan det ha varit därför jag inte såg den - jag ignorerar aktivt allt som rör sig och flashar 🙂