Quote from Guest on 1 April 2011, 16:32http://www.cyclingnews.com/news/flanders-route-changed-after-cobbles-theft?ns_campaign=news&ns_mchannel=rss&ns_source=cyclingnews&ns_linkname=0&ns_fee=0
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 16:42förmodligen ett beställningsjobb. Nån rik knös vill säkert ha en annorlunda garage uppfart.
förmodligen ett beställningsjobb. Nån rik knös vill säkert ha en annorlunda garage uppfart.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 18:14Det kan vara så, fast jag har på känn att det hela har en helt annan bakgrund...
Det kan vara så, fast jag har på känn att det hela har en helt annan bakgrund...
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 19:16🙂
🙂
Quote from Lena O on 1 April 2011, 19:24typ datumet menar du? 😉
typ datumet menar du? 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 19:28Just det.
Just det.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 23:10Det står stämplat dum i min panna! ha,ha
Det står stämplat dum i min panna! ha,ha
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 08:36Utan tvekan bland de bästa skämten jag sett. Problemet är att icke cyklister inte ens drar på smilbandet när jag berättade. Dom försår inte riktigt magnituden av det loppet 😉
Utan tvekan bland de bästa skämten jag sett. Problemet är att icke cyklister inte ens drar på smilbandet när jag berättade. Dom försår inte riktigt magnituden av det loppet 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:06Nä oddsen att frakta bort de gatstenarna utan "medborgerligt ingripande"
är väl ungefär i paritet med att dra igång en snöslunga
i Holmenkollens skidspår 🙂
Nä oddsen att frakta bort de gatstenarna utan "medborgerligt ingripande"
är väl ungefär i paritet med att dra igång en snöslunga
i Holmenkollens skidspår 🙂