Quote from Guest on 28 May 2009, 20:55Jag kom på att jag önskar mig en funktion till: När man tittar på en tävling, som t ex 6H i Slottskogen i augusti, så har jag ingen aning om jag har något planerat den dagen eller inte. Kan man inte få en liten ruta som säger "Du har 1 planerat pass/tävli
Jag kom på att jag önskar mig en funktion till: När man tittar på en tävling, som t ex 6H i Slottskogen i augusti, så har jag ingen aning om jag har något planerat den dagen eller inte. Kan man inte få en liten ruta som säger "Du har 1 planerat pass/tävli
Quote from Fredrik Närenfors on 28 May 2009, 21:05En koppling till kalendern i Outlook vore inte helt fel 🙂
En koppling till kalendern i Outlook vore inte helt fel 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 21:32Jag glömmer att fylla i Outlook också.... Jag börjar kanske bli senil? 🙂
Jag glömmer att fylla i Outlook också.... Jag börjar kanske bli senil? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:43Nädå....du är inte alls tjock.?! Hälsningar Altzheimerklubben.
Nädå....du är inte alls tjock.?! Hälsningar Altzheimerklubben.
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2009, 22:52En annan lösning på Ladys problem ( så som jag tolkar det) skulle kunna vara tex
"Mina planerade lopp och tävlingar"-boxen , som man ju kan lägga till på sin startsida och sin träningsöversiktssida, där skulle det kunna finnas en checkbox till vänster om
En annan lösning på Ladys problem ( så som jag tolkar det) skulle kunna vara tex
"Mina planerade lopp och tävlingar"-boxen , som man ju kan lägga till på sin startsida och sin träningsöversiktssida, där skulle det kunna finnas en checkbox till vänster om