Quote from Guest on 8 November 2012, 14:42Nu är jag lite väl smågnälligt jag vet...
Men jag kan inte låta bli att "reta" mig över att det personliga nyhetsbrevet man får över sin och sina kompisars träning inleds med en uppmaning att bli premium medlem då jag redan är det.if premium then
Nu är jag lite väl smågnälligt jag vet...
Men jag kan inte låta bli att "reta" mig över att det personliga nyhetsbrevet man får över sin och sina kompisars träning inleds med en uppmaning att bli premium medlem då jag redan är det.
if premium then
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 14:52+1 Jag har småstört mig på samma sak.
Om man nu betalar för att slippa reklam, så varför inte slippa reklamen för att "betala för att slippa reklam".
+1 Jag har småstört mig på samma sak.
Om man nu betalar för att slippa reklam, så varför inte slippa reklamen för att "betala för att slippa reklam".
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 14:32if relevant info then
read it
else
dont bother
end ifSvårare än så är faktiskt inte.
Vill inte bråka men har det lite tråkigt på jobbet o kunde inte låta bli. Trevlig helg!
if relevant info then
read it
else
dont bother
end if
Svårare än så är faktiskt inte.
Vill inte bråka men har det lite tråkigt på jobbet o kunde inte låta bli. Trevlig helg!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 16:04😀
😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 17:21Ja är också Premiummedlem men jag har ingen vacker stjärna på min profilbild eller är det så att man själv inte ser den men andra gör det. Berätta ni som ser det här "utifrån".
Ja är också Premiummedlem men jag har ingen vacker stjärna på min profilbild eller är det så att man själv inte ser den men andra gör det. Berätta ni som ser det här "utifrån".
Quote from Tini Kjellin on 10 November 2012, 17:41Man kan gå in i sina inställningar och välja om man vill via stjärnan eller ej.
Man kan gå in i sina inställningar och välja om man vill via stjärnan eller ej.
Quote from Tini Kjellin on 10 November 2012, 17:42Och för att svara på din fråga så ser jag min egen stjärna.
Och för att svara på din fråga så ser jag min egen stjärna.
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 13:46Nu ser jag även min.
Nu ser jag även min.