Quote from Guest on 6 February 2012, 09:22Hej,
Jag studerar på Lund Universitet och håller på med en undersökning som kartlägger folks vanor att skydda sina öron vid simning. Aktiva simmare/triathleters vanor är av största intresse.
https://www.surveymonkey.com/s/JBH6J2B
Enkäten tar runt 1-2
Hej,
Jag studerar på Lund Universitet och håller på med en undersökning som kartlägger folks vanor att skydda sina öron vid simning. Aktiva simmare/triathleters vanor är av största intresse.
https://www.surveymonkey.com/s/JBH6J2B
Enkäten tar runt 1-2
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 09:32Kollade på enkäten och du behöver se över åldersspannet. Några åldrar förekommer två gånger.
Kollade på enkäten och du behöver se över åldersspannet. Några åldrar förekommer två gånger.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:43samma enkät finns under simning där jag skrev att jag tyckte
0-20 och 20+ per år för lite för att kalla sig en aktiv simmare. för min egen del tycker jag man är inte en aktiv simmare om man inte simma snitt 1gång/vecka alltså ca 50ggr/år.
eftersom jag
samma enkät finns under simning där jag skrev att jag tyckte
0-20 och 20+ per år för lite för att kalla sig en aktiv simmare. för min egen del tycker jag man är inte en aktiv simmare om man inte simma snitt 1gång/vecka alltså ca 50ggr/år.
eftersom jag
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 13:04Anders, jag har fyllt i din enkät.
Som gammal statistiker tycker jag att du borde ha någon form av open-ended input-fält. Typ en slasktratt, "Vet ej" eller liknande.
Personligen har jag ingen erfarenhet av den klassiska proppen och skulle därför behöva
Anders, jag har fyllt i din enkät.
Som gammal statistiker tycker jag att du borde ha någon form av open-ended input-fält. Typ en slasktratt, "Vet ej" eller liknande.
Personligen har jag ingen erfarenhet av den klassiska proppen och skulle därför behöva
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 10:47Hej,