Quote from Guest on 6 February 2012, 09:22Hej,
Jag studerar på Lund Universitet och håller på med en undersökning som kartlägger folks vanor att skydda sina öron vid simning. Aktiva simmare/triathleters vanor är av största intresse.
https://www.surveymonkey.com/s/JBH6J2B
Enkäten tar runt 1-2
Hej,
Jag studerar på Lund Universitet och håller på med en undersökning som kartlägger folks vanor att skydda sina öron vid simning. Aktiva simmare/triathleters vanor är av största intresse.
https://www.surveymonkey.com/s/JBH6J2B
Enkäten tar runt 1-2
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 09:32Kollade på enkäten och du behöver se över åldersspannet. Några åldrar förekommer två gånger.
Kollade på enkäten och du behöver se över åldersspannet. Några åldrar förekommer två gånger.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:43samma enkät finns under simning där jag skrev att jag tyckte
0-20 och 20+ per år för lite för att kalla sig en aktiv simmare. för min egen del tycker jag man är inte en aktiv simmare om man inte simma snitt 1gång/vecka alltså ca 50ggr/år.
eftersom jag
samma enkät finns under simning där jag skrev att jag tyckte
0-20 och 20+ per år för lite för att kalla sig en aktiv simmare. för min egen del tycker jag man är inte en aktiv simmare om man inte simma snitt 1gång/vecka alltså ca 50ggr/år.
eftersom jag
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 13:04Anders, jag har fyllt i din enkät.
Som gammal statistiker tycker jag att du borde ha någon form av open-ended input-fält. Typ en slasktratt, "Vet ej" eller liknande.
Personligen har jag ingen erfarenhet av den klassiska proppen och skulle därför behöva
Anders, jag har fyllt i din enkät.
Som gammal statistiker tycker jag att du borde ha någon form av open-ended input-fält. Typ en slasktratt, "Vet ej" eller liknande.
Personligen har jag ingen erfarenhet av den klassiska proppen och skulle därför behöva
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 10:47Hej,
Tack så mycket för hjälpen med undersökningen och alla tipsen. Jag har gjort om enkäten lite (och ändrat den till engelska) till följd av alla tipsen. Den svara på samma grundläggande frågor jag vill ha svara på men är lite mer avancerad. Ni som gjo
Hej,
Tack så mycket för hjälpen med undersökningen och alla tipsen. Jag har gjort om enkäten lite (och ändrat den till engelska) till följd av alla tipsen. Den svara på samma grundläggande frågor jag vill ha svara på men är lite mer avancerad. Ni som gjo
Quote from Anders Wallerstedt on 10 February 2012, 08:22Fyllt i enkäten.
Fyllt i enkäten.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 09:31Vassego!
Vassego!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 21:38Tackar så mycket för hjälpen!
Tackar så mycket för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:38Klart!
Klart!