Quote from Guest on 25 March 2012, 19:41Jag går in på min tredje säsong som glad amatör cyklist.. POendlar till jobbet from i år blir det 4 mil /dag. Förut har det varit tre...
Nu till mitt lilla problem..
Jag har en blackburn airtower 3.. Är det inte så att den ska stanna på det bar tryck som
Jag går in på min tredje säsong som glad amatör cyklist.. POendlar till jobbet from i år blir det 4 mil /dag. Förut har det varit tre...
Nu till mitt lilla problem..
Jag har en blackburn airtower 3.. Är det inte så att den ska stanna på det bar tryck som
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:51""Är det inte så att den ska stanna på det bar tryck som e i däcket?? ""
Er ikke helt sikker på hva du mener med det ??Den klarer av 11 bar. Det er en fordel om ventilen sitter på toppen av felgen når du pumper.
Du trenger normalt innte mer en 7-8 ba
""Är det inte så att den ska stanna på det bar tryck som e i däcket?? ""
Er ikke helt sikker på hva du mener med det ??
Den klarer av 11 bar. Det er en fordel om ventilen sitter på toppen av felgen når du pumper.
Du trenger normalt innte mer en 7-8 ba
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:37Vad menar du med "sjunker och sjunker". Pyser det ut luft medans du pumpar? I så fall får du se till att munstycket sitter bättre på ventilen eller byt ut munstycket. Det måste hålla tätt och sitta kvar.
Det sägs att det finns ett optimalt däcktryck. Med
Vad menar du med "sjunker och sjunker". Pyser det ut luft medans du pumpar? I så fall får du se till att munstycket sitter bättre på ventilen eller byt ut munstycket. Det måste hålla tätt och sitta kvar.
Det sägs att det finns ett optimalt däcktryck. Med
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:45Beror inte det på vägens underlag, gummiblandning, temp, kurvor och pilotens teknik?
Beror inte det på vägens underlag, gummiblandning, temp, kurvor och pilotens teknik?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 07:02Jag vet att däcket klarar 10 bar, och det är rekommendationen enligt instruktionsboken till min vikt. Det jag menar med att nålen sjunker är när jag slutar pumpa. DÅ trodde jag att jag skulle kunna se rätt tryck i däcket.. Jag tror ändå att jag fick svar
Jag vet att däcket klarar 10 bar, och det är rekommendationen enligt instruktionsboken till min vikt. Det jag menar med att nålen sjunker är när jag slutar pumpa. DÅ trodde jag att jag skulle kunna se rätt tryck i däcket.. Jag tror ändå att jag fick svar