Quote from Guest on 19 April 2012, 22:51När jag ska föra över mitt löppass, via importerafunktionen i Funbeat så får jag inte med några varvtiden. Eller jag får bara med en varvtid och den är den totala tiden. När jag för över samma pass till till exempel runkeeper så får jag med varvtiderna så
När jag ska föra över mitt löppass, via importerafunktionen i Funbeat så får jag inte med några varvtiden. Eller jag får bara med en varvtid och den är den totala tiden. När jag för över samma pass till till exempel runkeeper så får jag med varvtiderna så
Quote from Camilla Höög on 19 April 2012, 23:01Har du varvtiderna i klockan, dvs. har du tryckt på lap-knappen eller har autolap aktiverat när du använder klockan?
Du kan se alla varvtider i klockan. Så kolla där först så att de verkligen ligger där. Jag vet inte hur runkeeper funkar, men den kanske
Har du varvtiderna i klockan, dvs. har du tryckt på lap-knappen eller har autolap aktiverat när du använder klockan?
Du kan se alla varvtider i klockan. Så kolla där först så att de verkligen ligger där. Jag vet inte hur runkeeper funkar, men den kanske
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 23:11Hm...förstår inte hur du menar riktigt. När jag trycker på lap-knappen händer inget. Jag använder den när jag ska nollställa klockan, håller nere lap-knappen några sekunder tills den räknar ned typ.
Under Träning -> Träningsalternativ -> finns det något
Hm...förstår inte hur du menar riktigt. När jag trycker på lap-knappen händer inget. Jag använder den när jag ska nollställa klockan, håller nere lap-knappen några sekunder tills den räknar ned typ.
Under Träning -> Träningsalternativ -> finns det något
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 23:16Sorry nu fattade jag nog...du menar ifall jag trycker på lap-knappen medan jag springer?! Nej det gör jag inte. Jag hoppas jag har autolap på....ska kolla det.
Sorry nu fattade jag nog...du menar ifall jag trycker på lap-knappen medan jag springer?! Nej det gör jag inte. Jag hoppas jag har autolap på....ska kolla det.
Quote from Camilla Höög on 20 April 2012, 07:18Eftersom du verkar ha funktionen autolap/autoetapp aktiverad så bör det sparas varvdata. Enklast är ändå att kolla i historiken och ser att du har x antal varv på 1 km sparade och att det finns data för dem.
Eftersom du verkar ha funktionen autolap/autoetapp aktiverad så bör det sparas varvdata. Enklast är ändå att kolla i historiken och ser att du har x antal varv på 1 km sparade och att det finns data för dem.