Quote from Guest on 31 January 2006, 20:51För en till säsong av BigBrother... Herregud, tänk att man inte har bättre saker för sig.. Eller det har jag ju iofs men då får ja spela in det :p
Deltagarna verkar vara de värsta hittils.. Det är ju helt uppenbart att detta året går ut på att ha så mkt s
För en till säsong av BigBrother... Herregud, tänk att man inte har bättre saker för sig.. Eller det har jag ju iofs men då får ja spela in det :p
Deltagarna verkar vara de värsta hittils.. Det är ju helt uppenbart att detta året går ut på att ha så mkt s
Quote from Anders Ljungberg on 31 January 2006, 21:01Ja vet...det är tragiskt att man är fast för BigBrother...men det kan väl inte bara vara jag?? Vart är ni?? *skäms* =)
Ja vet...det är tragiskt att man är fast för BigBrother...men det kan väl inte bara vara jag?? Vart är ni?? *skäms* =)
Quote from Elin Rimhagen on 31 January 2006, 21:37Man bara måste kolla på vad dom hittar på för hyss där inne. Men de känns värkligen som dom plockat ihop dom värsta tjejerna dom kunde hitta. De är som bäddat för intriger, sex o fylla. Blir nog en underhållande sesång. Synd bara att Manne åkte ut, tyckte
Man bara måste kolla på vad dom hittar på för hyss där inne. Men de känns värkligen som dom plockat ihop dom värsta tjejerna dom kunde hitta. De är som bäddat för intriger, sex o fylla. Blir nog en underhållande sesång. Synd bara att Manne åkte ut, tyckte
Quote from Anders Ljungberg on 31 January 2006, 21:43Aaaa...Jag har inte sett dagens avsnitt.. Har jobbat =/ Rackarns..Jaja..så det va han som åkte ut?? Kunde tänka mig det..
Ja det är väldigt upplagt i huset..dom har verkligen lyckats det här året.. Tänk att man tycker sånt här är kul alltså...Katastrof!!
Aaaa...Jag har inte sett dagens avsnitt.. Har jobbat =/ Rackarns..Jaja..så det va han som åkte ut?? Kunde tänka mig det..
Ja det är väldigt upplagt i huset..dom har verkligen lyckats det här året.. Tänk att man tycker sånt här är kul alltså...Katastrof!!
Quote from Elin Rimhagen on 1 February 2006, 09:21Att gåtta sig i andras olyka är vi nog rätt bra på.
Att gåtta sig i andras olyka är vi nog rätt bra på.
Quote from Michael Johansson on 4 February 2006, 02:15Sorry, har aldrig fattat poängen att ens titta på eländet. Vad man nu tycker om deltagarna är upp till var och en, men man kan ju undra över vilka det är som tittar på den här typen av "underhållning"?!
Hellre tillbringar jag tiden på gymmet, i idrottsha
Sorry, har aldrig fattat poängen att ens titta på eländet. Vad man nu tycker om deltagarna är upp till var och en, men man kan ju undra över vilka det är som tittar på den här typen av "underhållning"?!
Hellre tillbringar jag tiden på gymmet, i idrottsha
Quote from Elin Rimhagen on 4 February 2006, 08:36Jaa, smaken är ju som baken, delad.
Jaa, smaken är ju som baken, delad.