Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHata sötsug!jahaja...
You need to log in to create posts and topics.

12

Inne på tredje dagen utan sött och onyttigt, går hyffsat ändå!

Nu kör jag/vi äta logisk och man få unna sig en godsak på helgen om man klarar resten av veckan.

energi in =/< energi ut

...det borde ju vara det som fungerar (eller?)

Det svåraste tycker

Hihi...jag har fixat det sedan i söndags...jag kör "all in" metoden och ska rena mig totalt i två månader...????!!!! Inget sött och ingen alkohol... hittills går det bra men det är ju helgen som är knepig.

Jag har kommit på att problemet är småäta småäta

O MY GOD!! 5 kg.. det är ju helt sjukt! sååå typiskt, skulle ju aldrig hända en tjej.

Ja, nu kör vi!

Nej det är som att våra "tjejkroppar" håller stenhårt fast i fettet i det längsta...hihi. Men hittills 2kg...brukar ju gå fort att bli av med de där extra semkilona i början. Nu är det "bara" 10kvar...MINST!

I går kväll...mycket riktigt gick jag o rotade

Förresten...Att tänka på när man står och letar i skåpen efter sött eller annan att småäta:

ALLA har ett sexpack under fettet...det är bara att kämpa med rätt mat. Träningen är inga problem för varken dig eller mig...tänk vad kul att ÄNTLIGEN få känna s

Anna åt en naturgodispåse igår

ja det gjorde jag, och jag njöt och det var värt det! 🙂

HIHI....jag har precis skickat Claes till affären för att köpa nötter tilll mig!

Jag har sååååånt sug efter ngt gott i dag (Lördag). Snacka om att det sitter i huvudet...håller på att koka ägg just nu för att se om det stillar sig.

Jaha...en vecka utan socker eller alkohol...känner att jag mer och mer börjar vänja mig av vid suget. Fredagen var värst, lördagen bättre...jag tror jag har OS att tacka för det! Resultatet -3kg första veckan...nu hoppas vi på i alla fall -1kg till nästa

Men gud vad duktiga ni är! jag är imponerad!

Jag vet inte om jag vill berätta hur det går för oss.. eller snarare mig 🙂 Andreas är faktisk jätteduktig! Men jag har svårt att hålla mig från mina godispåsar! Men det går sakta framåt...

Jag har dock nått

12