Quote from Guest on 7 August 2009, 22:55Hur förhåller man sig till cykelklubbar om man sitter i Jakobsberg?
Hur förhåller man sig till cykelklubbar om man sitter i Jakobsberg?
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 23:05Förvirringen är total i Jakan.
Förvirringen är total i Jakan.
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 11:42http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=54877
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 21:41http://maps.google.com/maps/ms?hl=sv&ie=UTF8&msa=0&msid=113553808253416388933.00046263c7c350b110f2b&z=5
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 01:31tack.. jag tänkte mer på cykelklubbar som.. ja.. som nåhon här känner till.. jag söker ju även diverse träningskompisar. Allt från 3-milstempo i snitt 40km/h till trevliga solskensturer till city på 50-60 minuter.
Landsväg!
Järfälla ck hade varit fint o
tack.. jag tänkte mer på cykelklubbar som.. ja.. som nåhon här känner till.. jag söker ju även diverse träningskompisar. Allt från 3-milstempo i snitt 40km/h till trevliga solskensturer till city på 50-60 minuter.
Landsväg!
Järfälla ck hade varit fint o
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 10:18Jakan- Väsby är ju inte så långt! Sattsa på SMACK(hv)
Jakan- Väsby är ju inte så långt! Sattsa på SMACK(hv)
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 13:13Fredrikshof har tydligen regelbundna träningar med start från Welcome Hotell i Barkarby. Nära Jakobsberg?
Högaktningsfullt
Hans B
Fredrikshof har tydligen regelbundna träningar med start från Welcome Hotell i Barkarby. Nära Jakobsberg?
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Fredrik Närenfors on 9 August 2009, 16:54" trevliga solskensturer till city på 50-60 minuter"
Har tyvärr inte sett några cykelklubbar som annonserat den typen av träningspass. Kanske cykelsällskapet, fast tom de brukar snarare köra sina pciknickrundor ut från stan.
Bästa tipset är nog Mötesplat
" trevliga solskensturer till city på 50-60 minuter"
Har tyvärr inte sett några cykelklubbar som annonserat den typen av träningspass. Kanske cykelsällskapet, fast tom de brukar snarare köra sina pciknickrundor ut från stan.
Bästa tipset är nog Mötesplat
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 17:01Tack för all form av respons.. ska kollas lite närmare.
Solskensturen handlade nog lite mer om egna indivuduella träningsturer 🙂
Tack för all form av respons.. ska kollas lite närmare.
Solskensturen handlade nog lite mer om egna indivuduella träningsturer 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 09:45Om du nu kör över Tranebergsbron regelbundet är ju Hofvets träningar på Mälaröarna perfekta! Torsdagar 18:15 med start från café Brostugan (direkt till vänster efter Nockebybron). Kom i tid, första grupp rullar 18:15. Pågår april-oktober, kolla mer på htt
Om du nu kör över Tranebergsbron regelbundet är ju Hofvets träningar på Mälaröarna perfekta! Torsdagar 18:15 med start från café Brostugan (direkt till vänster efter Nockebybron). Kom i tid, första grupp rullar 18:15. Pågår april-oktober, kolla mer på htt