Quote from Guest on 12 December 2011, 16:23Alla börjar samtidigt (klockan 10.00). Tar på sig en tomteluva och drar iväg på en runda. Hur lång spelar ingen som helst roll, det viktiga är att komma ut och röra på sig och visa alla att man faktiskt kan springa på julafton. Om man inte kan starta kl 1
Alla börjar samtidigt (klockan 10.00). Tar på sig en tomteluva och drar iväg på en runda. Hur lång spelar ingen som helst roll, det viktiga är att komma ut och röra på sig och visa alla att man faktiskt kan springa på julafton. Om man inte kan starta kl 1
Quote from Elias Engqvist on 12 December 2011, 16:33Vad är en "Ruch" för något?
Vad är en "Ruch" för något?
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 17:02Vet inte. Men du deltog 2008 utan att upptäcka felet så det är ditt fel att jag gjorde om det 🙂
(ändrat nu)
Vet inte. Men du deltog 2008 utan att upptäcka felet så det är ditt fel att jag gjorde om det 🙂
(ändrat nu)
Quote from Elias Engqvist on 12 December 2011, 17:30Jag tror inte att jag deltog! Men fint av dig att ändra! (Jag är väldigt gnällig om stavning egentligen men försöker begränsa mig till att gnälla om rubriker)
Jag tror inte att jag deltog! Men fint av dig att ändra! (Jag är väldigt gnällig om stavning egentligen men försöker begränsa mig till att gnälla om rubriker)
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 22:19Ifjol deltog jag på löpbandet - räknas det?
Ifjol deltog jag på löpbandet - räknas det?
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 06:45Undrar hur barn reagerar om dom ser en rödklädd person med skägg och tomteluva springa förbi på julafton?
Undrar hur barn reagerar om dom ser en rödklädd person med skägg och tomteluva springa förbi på julafton?
Quote from Jonny Persson on 13 December 2011, 08:05Jag brukar ju iofs inte vara rödklädd men skägg och tomteluva brukar jag ha när jag springer på julafton. Det var många år sen jag missade ett pass just den dagen. Det brukar bli väldigt många glada blickar och hälsningar. 🙂
Jag brukar ju iofs inte vara rödklädd men skägg och tomteluva brukar jag ha när jag springer på julafton. Det var många år sen jag missade ett pass just den dagen. Det brukar bli väldigt många glada blickar och hälsningar. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 13:25http://jonijogger.blogspot.com/2011/12/julattan.html