Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

"Just nu"

Jag får sedan ganska lång tid "Just nu går det inte att titta på nyhetsströmmen. " i princip varje gång jag loggar in, och det tar bortåt halvminuten att ladda sidan första gången.
Om jag sedan klickar på "Hem" igen så laddar sidan snabbt,

Jag får sedan ganska lång tid "Just nu går det inte att titta på nyhetsströmmen. " i princip varje gång jag loggar in, och det tar bortåt halvminuten att ladda sidan första gången.
Om jag sedan klickar på "Hem" igen så laddar sidan snabbt,

Samma här

Samma här.

Å här med...

Dessutom irriterar jag mig på att cookiesarna har så kort livslängd att jag måste logga in flera gånger samma dag! (En halvtimme?)

Samma här.

Fast logga in, det gör jag så sällan att jag nästan hinner glömma mitt lösenord mellan varven. Är du säker på att det inte är din webbläsare eller säkerhetsprogram som rensar cookies åt dig, Christer?

Ja, det är jag säker på - jag har inget säkerhetsprogram - och varför skulle browsern rensa bort cookies? Jag har kollat på funbeat-cookiesarna men tyvärr har dom inga självförklarande namn men det finns en som har en livslängd på 30 minuter så den är m

För att det går att ställa in att den ska göra det varje gång läsaren stängs av, vad annars? 😮

Fast det är inte aktuellt här... Det hade jag ju vetat isf!

Bland alla myriader inställningar minns du varenda en du gjort? Imponerande 🙂
Jag brukar få gå in och dubbel- och trippelkolla vad sjutton jag ställt till med och jag hittar ändå nya flikar och menyer med jämna mellanrum som jag glömt att jag varit inne

12