Quote from Guest on 13 March 2011, 21:58halloj, jag har tänkt börja träna lite cykling och ska köpa en en billig racer som jag förutom att träna även kan använda på en ev VR.
Har kollat runt lite men det är svårt att veta hur bra cykel man eg behöver och även kvalitet mellan olika modeller. Är
halloj, jag har tänkt börja träna lite cykling och ska köpa en en billig racer som jag förutom att träna även kan använda på en ev VR.
Har kollat runt lite men det är svårt att veta hur bra cykel man eg behöver och även kvalitet mellan olika modeller. Är
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 22:08Cyklar som kostar ungefär lika, mycket är också mycket lika till funktion och kvalitet.
Välj ett känt märke och en färg som du tycker om, men se till att få den rätt inställd och måtten anpassad efter dig.
Om du inte har kunskaper själv, gå till en ku
Cyklar som kostar ungefär lika, mycket är också mycket lika till funktion och kvalitet.
Välj ett känt märke och en färg som du tycker om, men se till att få den rätt inställd och måtten anpassad efter dig.
Om du inte har kunskaper själv, gå till en ku
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 22:29Adam: Jag håller med Markku, det viktigaste är att du tycker om din cykel så att du cyklar på den. Enklast är att köpa av en bra cykelhandlare i din närhet, eller om du har en cykelkunnig kompis som kan följa med om du köper begagnat på annons.
Adam: Jag håller med Markku, det viktigaste är att du tycker om din cykel så att du cyklar på den. Enklast är att köpa av en bra cykelhandlare i din närhet, eller om du har en cykelkunnig kompis som kan följa med om du köper begagnat på annons.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 06:14Treken är helt ok för det priset. Se bara till att du kan åka till Jarla och få hjälp vid behov.
Treken är helt ok för det priset. Se bara till att du kan åka till Jarla och få hjälp vid behov.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 10:29Tack för tipsen 🙂 aa David, jag bor i Solna, så det e ganska nära.
Tack för tipsen 🙂 aa David, jag bor i Solna, så det e ganska nära.