Quote from Guest on 17 January 2010, 18:06Jag slänger ut ett inlägg här på funbeat eftersom alla trådar är till hjälp. Jag är i stoooort behov av en cykel, en begagnad sådan som jag kan ha till att transportera mig runt om i Lund, då jag för närvarande står utan eftersom min käre gamle cykel har
Jag slänger ut ett inlägg här på funbeat eftersom alla trådar är till hjälp. Jag är i stoooort behov av en cykel, en begagnad sådan som jag kan ha till att transportera mig runt om i Lund, då jag för närvarande står utan eftersom min käre gamle cykel har
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 18:16www.blocket.se
Quote from ellen olsson on 17 January 2010, 18:38Ett betydligt seriösare alternativ än Blocket:
http://happymtb.org/annonser/
Ett betydligt seriösare alternativ än Blocket:
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:04I Lund finns allehanda andrahandsförsäljning av alla cykeltyper.
Många studenter upptäcker att den cykel de blev av med är till salu nån månad senare. Men till frågan: Vad är det för cykeltyp du egentligen söker?
Vad som helst?
I Lund finns allehanda andrahandsförsäljning av alla cykeltyper.
Många studenter upptäcker att den cykel de blev av med är till salu nån månad senare. Men till frågan: Vad är det för cykeltyp du egentligen söker?
Vad som helst?
Quote from Karapass Admin on 17 January 2010, 20:28Den cykeln som jag söker ska klara av att transportera mig till skolan varje dag! En pakethållare är ett måste o gärna möjlighet till en cykelkorg hade varit önskvärd!
Den cykeln som jag söker ska klara av att transportera mig till skolan varje dag! En pakethållare är ett måste o gärna möjlighet till en cykelkorg hade varit önskvärd!