Quote from Guest on 25 October 2007, 14:53Happy har testat en MTB från Jula...
http://happymtb.org/2007/10/24/maste-det-vara-sa-javla-dyrt/#more-608
Happy har testat en MTB från Jula...
http://happymtb.org/2007/10/24/maste-det-vara-sa-javla-dyrt/#more-608
Quote from Jan Lundquist on 25 October 2007, 15:03Det där har jag försökt förklara för sonen som är avundsjuk på alla kompisarna med ett helt batteri cyklar i garaget från biltema och jula. Han fick en Scott som kostade kanske vad sex stycken kostade på biltema men den håller iaf ihop 🙂
Det där har jag försökt förklara för sonen som är avundsjuk på alla kompisarna med ett helt batteri cyklar i garaget från biltema och jula. Han fick en Scott som kostade kanske vad sex stycken kostade på biltema men den håller iaf ihop 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 15:07Ha..... det ska jag förklara för min mamma som inte fattar varför jag vill ha en annan cykel äm min för 1000 spänn på biltema. Fast varför bryr hon sig, trodde nog hon skulle slutat när jag blev myndig för endel år sedan.
Ha..... det ska jag förklara för min mamma som inte fattar varför jag vill ha en annan cykel äm min för 1000 spänn på biltema. Fast varför bryr hon sig, trodde nog hon skulle slutat när jag blev myndig för endel år sedan.
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 15:58Ja, så är det. Att man får det man betalar för. Och en cykel som kostar mindre än hälften av vad en schysst bakväxel kostar. Ja, då får kvalité motsvarande en halv bakväxel också.
P.
Ja, så är det. Att man får det man betalar för. Och en cykel som kostar mindre än hälften av vad en schysst bakväxel kostar. Ja, då får kvalité motsvarande en halv bakväxel också.
P.
Quote from Michael R on 25 October 2007, 18:33Ja, den testen kan man slänga under näsan på de som har synpunkter på att man lägger ner en massa pengar på bra cyklar.
/E
Ja, den testen kan man slänga under näsan på de som har synpunkter på att man lägger ner en massa pengar på bra cyklar.
/E
Quote from Fredrik Närenfors on 26 October 2007, 01:22Bra test och artikel.
Jag köpte en 2800 kronors MTB på Cykelringen nån gång på 90 talets början. Den fungerade fint till jobbet men nåt mer blev det aldrig. Den såg läcker ut dock, så första gången jag inte tog in den i cykelförrådet så blev den stulen.
Bra test och artikel.
Jag köpte en 2800 kronors MTB på Cykelringen nån gång på 90 talets början. Den fungerade fint till jobbet men nåt mer blev det aldrig. Den såg läcker ut dock, så första gången jag inte tog in den i cykelförrådet så blev den stulen.
Quote from Jan Lundquist on 26 October 2007, 08:24Ännu en solskenshistoria 😀
Ännu en solskenshistoria 😀