Quote from Guest on 1 March 2009, 20:58Hej!
Jag och min man har tänkt köpa varsin cykel i vår. Vi har framför allt tänkt att cykla mkt i skogen, bland annat i Åre, och vill ha något som håller! Har inte så stor koll på vad vi ska titta efter, och vad som är viktigt att tänka på. Vi tänker oss
Hej!
Jag och min man har tänkt köpa varsin cykel i vår. Vi har framför allt tänkt att cykla mkt i skogen, bland annat i Åre, och vill ha något som håller! Har inte så stor koll på vad vi ska titta efter, och vad som är viktigt att tänka på. Vi tänker oss
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 21:08Vad man ska ha för cykel beror mycket på vad man ska göra med den. Vill man konditionsträna på stigar i skogen så heter cykeln cross country (xc) och då kan man även cykla uppför och nerför berg om det inte är för brant och stökigt.
Eftersom du skriver Å
Vad man ska ha för cykel beror mycket på vad man ska göra med den. Vill man konditionsträna på stigar i skogen så heter cykeln cross country (xc) och då kan man även cykla uppför och nerför berg om det inte är för brant och stökigt.
Eftersom du skriver Å
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 13:20Tack för svaret! Det är alltså inte downhill jag ska använda min cykel till utan snarare cross country. Ska ha dina tips i åtanke när jag ger mig ut på cykeljakt! 🙂
Tack för svaret! Det är alltså inte downhill jag ska använda min cykel till utan snarare cross country. Ska ha dina tips i åtanke när jag ger mig ut på cykeljakt! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:09Inget att tacka för 🙂
Inget att tacka för 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:59"Contessa är Scotts damserie som är speciellt uttagen för tjejer med t ex annan sadel och design mm. Scott Contessa 40 har en 7005 aluminium ram. Suntour XCR dämpargaffel med 80 mm slaglängd och lockout, har även lite mjukare fjädring för tjejer. Shimano
"Contessa är Scotts damserie som är speciellt uttagen för tjejer med t ex annan sadel och design mm. Scott Contessa 40 har en 7005 aluminium ram. Suntour XCR dämpargaffel med 80 mm slaglängd och lockout, har även lite mjukare fjädring för tjejer. Shimano